steven vindevogel 9890

Zeker aan te raden andere mensen
top personeel die op de hoogte zijn van wat ze doen
snelle service

.snel leverbaar en veel op stock
.bij online bestellen is het zeer gemakkelijk en kan ik het de dag erna afhalen zodat ik het
onderdeel zeker heb
.snel antwoord op vragen via...
.snel leverbaar en veel op stock
onderdeel zeker heb
.snel antwoord op vragen via email over onderdelen die wel of niet op de site staan
.snelle garantie omruiling op onderdelen die ik gelukkig nog maar 1 keer heb moeten
gebruiken
.goede prijzen

Stijn Bousard

Ik word altijd prima geholpen bij Codima. Gewoon in de winkel of via mail krijg ik altijd een duidelijk antwoord op mijn vragen en het juiste advies.

Uw ervaring

Het ging om een DVB-T USB stick en er werd mij meteen voor gewaarschuwd dat de ontvangst daarvan niet overal even goed is. Dat is een mooie, proactieve waarschuwing van de verkoper in dienst.

Cnudde Jean-Claude

Voor mij is codima tot nu toe de beste winkel die ik ken, en ik heb er meerdere gedaan.

Uw ervaring

ja, zeer gedienstig, beleefd, behulpzaam, en zeer vriendelijk, en geeft ook goede raad voor bepaalde problemen op te lossen voor mijn pc

M Van Robays

Ik ben zeer tevreden met de aankoop van de producten bij Codima.
Mijn vragen worden steeds en met de nodige uitleg beantwoord.
De verkopers zijn zakelijk, iets meer ontspannen...
Ik ben zeer tevreden met de aankoop van de producten bij Codima.
Mijn vragen worden steeds en met de nodige uitleg beantwoord.
De verkopers zijn zakelijk, iets meer ontspannen vriendelijk zou mij beter liggen; echter: dit is geen 'klagen'.

Liesbeth Heynderycx

william esseling

Eerste bestelling gedaan en zeer tevreden over de snelle levering. zo heb ik het graag

snel en super levering

Bartosz Wroblewski

Ik heb bestelling snel gekregen en zonder probleem.

Uw ervaring

Ik had geen problemen, maar site moet meer geactualiseerd worden bv: als ik click homepage radeon reclame zegt dat pagina bestaat niet. Rest is heel goed.

Robbe Hendrickx

Goed bedrijf, behulpzaam, correct, enkel leveringen mogen gratis boven 100 euro.

Uw ervaring

klantendienst doet zijn werk zeer goed, ze zijn zeer behulpzaam en bereid om te helpen

maaswaal college te wijchen

Zeer goed

prima

Dorus

Goed, snel en schappelijk qua prijs

Alles ging vlot.