André Temmerman

Zeer goed. vriendelijk en professionele info over producten & diensten.

Uw ervaring

gedegen informatie en altijd vriendelijk onthaal.

Steve Declerck

Al jarenlang klant (sinds kort voor het verhuis vanuit de Voskenslaan) en nog steeds dezelfde goede en rappe service!

Uw ervaring

Steeds snel geholpen in de winkel, heel uitgebreide website

Isabelle Van Heghe

Verkoper was onvriendelijk bij onthaal. Ook bij afhaling van onze bestelling kregen we weinig uitleg bij de nodige dingen die wij vroegen. Verkoper was onbeleefd naar klanten toe.

erasmus de pinte

Ok, soms wat te lang wachten in de winkel vooraleer je wordt geholpen

MR

Vlotte aflevering, dagje later dan verwacht

Vriendelijke, wat gepersonaliseerde benadering

Van Goethem Maurice

Een goede communicatie, goede service, en voor men vriendin altijd een snoepje in de verpakking,
mvg

Uw ervaring

de website zou wel wa meer mogen uitgebreid zijn met de artikels in meer gespreide groepen dan nu, der staat teveel samen, naar mijn mening, maar toch verder geen negatieve beoordeling

ttopstart

Absoluut niks op aan te merken.

Supersnel, heldere informatie.

Belle's Poetsbureau

Super vlotte service

De snelheid en correctheid

Vergeylen Bianca

Goede service

Uw ervaring

Gemakkelijk om via het net te kopen , snelle levering. Ik heb nog al dingen bij codima gekocht en ook herstellingen laten uitvoeren, altijd vlot verlopen.

Roobroeck karel

Ik was altijd al tevreden klant.
Vroeger was het persoonlijker en nu ben je eerder een nummer.. Dat vind ik wel jammer.
Dat zijn nu eenmaal keuzes die je maakt als je bedrijf groeit.

Uw ervaring

Mijn ervaringen zijn altijd vrij goed geweest tot ik enkele dagen geleden een webbestelling heb geplaatst.
Punt 1: ( hier kan codima niet aan doen) te late levering door onbetrouwbare...
Punt 1: ( hier kan codima niet aan doen) te late levering door onbetrouwbare chauffeur.

Punt 2: ik had 2 koelers besteld, eentje voor de Proc. En die heeft een afgebroken plastieken afdek deel .. ( is door mezelf opgelost met wat lijm!
Ook had ik een graka koeler aangekocht en ik krijg een model toegestuurd die zelf niet eens in jullie webwinkel te krijgen is....! Dit vind ik dan ook zeer onprofessioneel van degene die mijn bestelling heeft klaargemaakt.

Ik heb 2mails gestuurd naar codima . Een op vrijdag en eentje op maandag. Op maandag is gebeld in mijn opdracht om te reageren op de mails.
Op dinsdag heb ik reactie gekregen op de mail van vrijdag...
Tot op heden nog niets gekregen over de mail die ik maandag heb gestuurd.

Conclusie : mijn bestelling is rond uit slecht uit gevoerd door codima! De opvolging voor een oplossing... Rond uit slecht!