bens

De bestelling heeft langer geduurd dan op de website aangegeven: er stond 1-5 werkdagen, maar het duurde 7 werkdagen (zaterdag inbegrepen).

Uw ervaring

Vriendelijke bediening in de winkel.

Guido Monstrey

Uitstekend, sorry.......was ongeduldig

Uw ervaring

Goeie ontvangst van toestel.......alles ok........en snlepjes zijn een toffe attentie......bedankt

De Bruyn

Zeer goed

Uw ervaring

Correcte levering die stipt wordt aangekondigd.
Enkele fijne attenties in de verpakking!

Pieter De Praetere

Goed. Levering kon wat sneller, maar over het algemeen geen klachten.

Uw ervaring

Veel materiaal in aanbieding.

Dana Douliez

De bestelling, betaling en levering verliep erg vlot. Ik kreeg ook regelmatig een mailtje om mij op de hoogte te houden houden.

Uw ervaring

De geschenkjes waren een aangename en lekkere verrassing.

Studiebureau Devreese

Uitstekend, zeer goede service en gegrond advies

Uw ervaring

de snelle uitvoering van de orders of het geven van advies is een zeer leuke ervaring. Ook het goede advies voor vervangende producten is een positieve ervaring.

Johkno

DESONDANKSZE NIET REAGEREN OP EMAILS VERSTUURD NAAR INFO@ MOET IK VASTSTELMLEN DAT VIA TELEFOON ER EEN CORRECTE AFHAN?DELING IS; MAAR DAT KOST WEL TELEFOONKOSTEN, HOE WEINIG DAT OOK IS;

Rik Van den Bogaert /¨Procom bvba

Prima winkel, mooi en steeds vriendelijk en correct ontvangst
Service is super ! Een beetje meer korting zou welkom zijn

1. voldoende uitleg
2. zeer goede service in geval er iets defect is
3. goede en gemakkelijke website

Jan(us) Boudewijns

Zeer positief ervaren

Uw ervaring

het bijgevoegde briefje met betrekking tot de opvolging en eventueel aanspreekpunt vond ik zeer goed

Daisy Aerden

Tot nu toe kan ik niet echt tevreden zijn over Codima. Op 23/7 deed ik een bestelling via weborder, ik zou de dag erna nieuws over de verzending ontvangen aangezien het artikel op voorraad was bij... Tot nu toe kan ik niet echt tevreden zijn over Codima. Op 23/7 deed ik een bestelling via weborder, ik zou de dag erna nieuws over de verzending ontvangen aangezien het artikel op voorraad was bij jullie.
Een week later heb ik ( na een vraag tot info van gisteren via mail)nog steeds geen nieuws,jammer!!!
Ik hoop alsnog op een snelle verzending, vergissingen zijn menselijk maar dan kloppen de recensies die ik las via deze pagina blijkbaar niet altijd ?!
Mijn zoon wacht intussen verder op zijn scherm :)

Uw ervaring

jammer genoeg ging tot nu toe enkel het online bestellen en betalen vlotjes, de levering volgt maar niet ???
Zonder verdere info hierover kan ik niet teveden zijn over de service tot nu toe!!