Lawrence Jonckheere

Ik ben al jaren trouwe én tevreden klant van codima omdat ze een unieke combinatie bieden van een breed aanbod aan een eerlijke prijs, beschikken over goed opgeleid personeel die je bijstaat op een... Ik ben al jaren trouwe én tevreden klant van codima omdat ze een unieke combinatie bieden van een breed aanbod aan een eerlijke prijs, beschikken over goed opgeleid personeel die je bijstaat op een eerlijke adviserende manier, dus niet uit is op het onderste uit de kan. Ik raad codima al jaren aan bij iedereen die mijn raad vraagt. Ik blijf dit doen!
Mijn laatste aankoop betrof een laptop die ik voor het eerst liet leveren ipv zelf ging ophalen, en alweer diezelfde, ondertussen vertrouwde correcte afhandeling. B R A V O

Schitterend in:
Aanbod
Assistentie
Prijs
Accuraatheid
Service

The Place to be in Ghent (en omstreken)

Halsberghe

Zeer vlugge levering, en goed verpakt. En het zakje snoepjes was voor de kinderen een leuke verrassing en de bijgesloten balpen is altijd handig.

Uw ervaring

Zeker nog bestellen bij Codima in de toekomst!

Christian Müller

IK heb een paar min puntjes , het gevraagde materiaal laat veel te lang wachten door de leverancier ???? Wat natuurlijk mijn probleem niet is , want jullie zijn mijn leverancier , misschien... IK heb een paar min puntjes , het gevraagde materiaal laat veel te lang wachten door de leverancier ???? Wat natuurlijk mijn probleem niet is , want jullie zijn mijn leverancier , misschien veranderen van leverancier!!!
En tweede minpuntje is veel te lage dealers korting ( 5 euro op 699 euro laptop )
ik durf het procentueel niet berekenen , maar is belachelijk weinig. Ik hoop dat daar verandering komt , want ik maak heel veel reclame voor jullie en ik kom bij 1000 mensen per jaar ( telenet installateur), vroeger had ik 10 procent per product en dit bij alle producten, 5 procent zou ik al tevreden zijn .Mvg

Uw ervaring

Ik vind de uitleg en professionaliteit van de werknemers zeer goed !!!

Koen

Positief goede service en onderdeel lag snel klaar voor ophaling

Positief goede service en onderdeel lag snel klaar voor ophaling

Bea Olemans

Snel en degelijk!

gemakkelijk te bestellen ,snel geleverd

Alexander Carels

Zeer klantvriendelijk, altijd bereid om informatie en kennis door te geven, competitieve prijzen. Je kan er altijd terecht voor vragen of problemen met producten. Kortom alles wat je wil in een... Zeer klantvriendelijk, altijd bereid om informatie en kennis door te geven, competitieve prijzen. Je kan er altijd terecht voor vragen of problemen met producten. Kortom alles wat je wil in een winkel.

Uw ervaring

Zeer goede en duidelijke communicatie omtrent verzending/verpakking/levering van mijn bestelling. Alles was perfect in orde en snel geleverd.

Van Roeyen Wouter

Zeer goede service, al vele jaren tevreden!

Uw ervaring

Snel vriendelijk en correct advies.
Goede webshop
Goede prijzen

Ruffé Rudy

Mooie ruime winkel met een heel ruim assortiment. De website is overzichtelijk en gemakkelijk te doorzoeken.

Uw ervaring

Personeel is steeds aanspreekbaar indien je met bepaalde vragen zit.