Jacobs

Goede desk, vlugge bediening, en heel belangrijk: een eigen stock. Goede prijs, zeer concurentieel met de winkels in de omgeving. Voor aanschaf van een volledig systeem is het voor proffesioneel... Goede desk, vlugge bediening, en heel belangrijk: een eigen stock. Goede prijs, zeer concurentieel met de winkels in de omgeving. Voor aanschaf van een volledig systeem is het voor proffesioneel toch nog voordeliger bij bvb azerty. Voor kleinere bestelling is codima beterkoop door de verzendkosten vanuit nl.

Uw ervaring

ik kom steeds als tevreden klant buiten. Ik denk niet dat er nog veel te veranderen valt.

Roger Lammens

Zeer tevreden

Uw ervaring

groot aanbod van kwaliteitsproducten, snelle levering, lage leveringskosten

Van de walle G.

Als particulier ben ik reeds jaren klant bij CODIMA en ben er steeds correct bediend geweest, desgewenst met alle nodige uitleg.
Deze firma is absoluut aanbevelenswaardig.

Uw ervaring

Na problemen met een desktop werd deze gratis hersteld. Bij zelfde problemen een maand nadien werd zelfs het moederbord welwillend en gratis vervangen. Uit ervaring weet ik dat men hierop bij andere... Na problemen met een desktop werd deze gratis hersteld. Bij zelfde problemen een maand nadien werd zelfs het moederbord welwillend en gratis vervangen. Uit ervaring weet ik dat men hierop bij andere bedrijven niet meer hoeft te hopen.

Carlos M-C

Snel, correct en flexibel. Denken steeds mee bij het zoeken naar een oplossing. Ook na de uitbreiding enkele jaren geleden blijft dezelfde gedrevenheid primeren.

Uw ervaring

Het personeel is goed geïnformeerd, de technici weten waarover ze spreken en hun advies is goud waard.

Johan Van Laeken

Goeie service en concurrentiele prijzen

Uw ervaring

algemeen goede ervaringen na toch al enkele jaren

Nicholas

Goed! Snelle levering, goede service.

Lieven Blancke

Goede productportfolio, vriendelijk, correct en goede service

Uw ervaring

Zeer vlotte on-line bestelmogelijkheid en SMS bericht dat het product beschikbaar is vind ik heel goede service.

Cottenier

Weinig keuze bij de categorie die ik zocht

nee

Patrick De Wispelaere

Uitstekende service, snelle levering.

Uw ervaring

Zeer duidelijke en correcte informatie tijdens telefoongesprek met vraag naar leveringsdatum.