Sven Martin

Een heel goede winkel, prijs / kwaliteit. Service is altijd top, staan altijd klaar om u te helpen.

Uw ervaring

Moederbord aangekocht maar de bios wou mijn processor niet ondersteunen. PC binnengedaan om te flashen, maar ging niet. direct voorstel gekregen om ander moederbord in te steken en omruiling. dus... Moederbord aangekocht maar de bios wou mijn processor niet ondersteunen. PC binnengedaan om te flashen, maar ging niet. direct voorstel gekregen om ander moederbord in te steken en omruiling. dus Service is hier WEERAL top. Doe zo verder. ben al jaren tevreden klant.

Strobbe Kevin

Uitstekende en vriendelijke service.

Uw ervaring

De verkopers doen er alles aan om het product te kiezen dat hè echt nodig hebt. Hun vakkennis is uitstekend. Ze handelen alles snel en cordaat af.

Dieter Vergote

Goed, pakket correct en tijdig geleverd, prijs ok.

Wim Van Den Mergel

Goede service en advies.

Frederiek Lafosse

Zeer goede en snelle service!

Dimitry Dierickx

Behulpzame medewerkers met een goede kennis van zaken. Je wordt steeds vlot geholpen en ook de online shop werkt prima.

Uw ervaring

Prima service, uitstekende support.

kristof van den ouweland

Positief

Carlos De Wagter

Correcte service

Uw ervaring

De verkoper bracht eigen ervaring aan waardoor ik direct wist wat ik moest kopen.

Paul Van Deun vzw De S

Snel en efficiënt, ruim aanbod

Uw ervaring

Ik socht een zeer specifiek modem (annexB) voor snelle vervanging. Codima had die, op woensdag 15u besteld en betaald, op donderdagnamiddag geleverd! Tevens correcte mail informatie over bestelling,... Ik socht een zeer specifiek modem (annexB) voor snelle vervanging. Codima had die, op woensdag 15u besteld en betaald, op donderdagnamiddag geleverd! Tevens correcte mail informatie over bestelling, wijze van leveren en exacte levermoment. Zo hoort het!