De Bruyne Dieter

Geen problemen

Uw ervaring

Had een verkeerde PSU gekozen voor de case ik mee bestelde en werd zeer snel op mijn fout gewezen door Codima, dus zeer goede service.

Paul Hamael

Snelle en correcte uitvoering van de bestelling. Zeer tevreden

Proficiat

frieda vandenberge

Super service. zeer snelle levering. +++++++++

Uw ervaring

zeker aan te bevelen !!!!!

Frederik Van Cauwenberghe

Ik ben klant bij codima voor bepaalde redenen, zeer gebruiksvriendelijke web shop/site, wat op de website staat is zeer vlot leverbaar en dat is een pluspunt.

Uw ervaring

Codima heeft veel op stock wat bij mij belangrijk is, ik koop graag snel en daarvoor is Codima echt ideaal. Wat op de site staat is er ook effectief.

BRAM GHUYS

Snelle service, kwaliteitsproducten

Uw ervaring

Bestelling geplaatst om 4u, 45 min later reeds sms dat bestelling klaar stond en snelle afhandeling in de winkel.

De Smet Johan

Een aangename winkel met zeer bekwame mensen. Altijd een plezier om te bezoeken.

Uw ervaring

Goede service tijdens en na verkoop.

Joris Mahieu

Zeer correct, duidelijke info en uitleg

D'haese Stefaan

Goede service

Uw ervaring

Ik heb op woensdag naar Codima gebeld om inkt opzij te leggen tot vrijdag. Blijkbaar mag dit maximum 1 dag. Vervolgens heb ik mijn bestelling online geplaatst en daags erop had ik die rond de... Ik heb op woensdag naar Codima gebeld om inkt opzij te leggen tot vrijdag. Blijkbaar mag dit maximum 1 dag. Vervolgens heb ik mijn bestelling online geplaatst en daags erop had ik die rond de middag. Ik ben tevreden over de snelle service.

Georges Langbeen

Vlotte en zeer snelle levering van het artikel , dat veilig is toegekomen.

Uw ervaring

De snelle levering binnen de 24 uur.

Siegfried Doom

Zeer tevreden