Dietbrand Tollenaere

Codima heeft een uitstekende service, voor en na verkoop. De prijzen liggen vaak onder wat je verwacht en hun aanbod bevat vaak de nieuwere technologieën in vergelijking met bvb Mediamarkt.

Service
Prijs
Aanbod

Matthias DS

Uitstekend. Goede prijzen, mooie winkel, klantgericht.

Uw ervaring

Men geeft uitstekend advies en inlichtingen aan kopers. Op elke vraag komt een goed antwoord.

Roger Clauw

Correcte inlichtingen ontvangen via email. Zowel bij aankoop van mijn laptop in de winkel in Gent, als bij de online-bestelling daarna steeds voldoende informatie en ontvangen. Levering van... Correcte inlichtingen ontvangen via email. Zowel bij aankoop van mijn laptop in de winkel in Gent, als bij de online-bestelling daarna steeds voldoende informatie en ontvangen. Levering van online-bestelling correct verlopen. In de winkel heeft de bediende mij vriendelijk en met de juiste informatie te woord gestaan

Uw ervaring

Correcte prijs voor een degelijk produkt - bediening in de winkel is perfect

Nele Avonds

Super!!!

Uw ervaring

Snel, efficiënt en grote klantvriendelijkheid!

T&H Services

Super service en degelijke prijzen.

Uw ervaring

Vooral de service voor EN na verkoop zijn super!!!

Gert D.

Prima!

Uw ervaring

Webshop is heel goed. Ook info over zaken die niet in de shop zitten worden steeds snel behandeld. Ook mooie prijzen.

Niels

De website zit goed in elkaar, de winkelmand en het betaalsysteem zijn eenvoudig in gebruik. Toch enkele punten van kritiek:
1. Eens de bestelling geplaatst is, is er geen enkele manier om...
1. Eens de bestelling geplaatst is, is er geen enkele manier om deze op de website te zien. Een overzicht van gedane bestellingen als je inlogt lijkt mij wel handig.
2. Ik kreeg na mijn bestelling, gedaan op donderdag, een e-mail dat ik "maandag al" een bevestiging van verzending zou krijgen, maar deze kwam niet. Ik heb dan zelf twee keer gebeld, en het bleek dat een onderdeel niet binnenkwam. Dit werd verder naar volle tevredenheid afgehandeld, maar het zou toch handig zijn als er ook automatisch een e-mail gestuurd wordt als er een probleem is met de bestelling.
3. Alhoewel ik een apart verzendadres opgegeven had is het pakket toch naar het facturatieadres gestuurd. Gelukkig wist ik dit op voorhand dankzij de verzendingsbevestiging van DPD en kon ik me vrijmaken, maar het was absoluut niet de bedoeling en op het verkeerde moment had dit wel een probleem kunnen zijn.

Uw ervaring

Goede prijzen, goede service, en het pakket was zeer netjes en stevig samengesteld.

Desmet Alex

Zeer goed

Uw ervaring

snelle service, duidelijke info online wat op voorraad is

benny van wynsberghe

Zeer goed

Uw ervaring

zeer snel antwoord op mijn vragen

Guy Helderweirt

Tevreden met aanbod en service

Uw ervaring

Tevrerden over service en gamma