Niels Dejonghe

Zeer tevreden over het product!

Geoffrey O.

Snelle service en competent personeel.

Uw ervaring

Online bestelling. SMS en e-mailbericht als verwittiging wanneer deze klaar was om op te halen. Zeer handig.

Tomas Bolckmans

Zeer snelle behandeling en vriendelijk personeel!

Uw ervaring

Enorm vriendelijk personeel, snelle afhandeling en goede prijs

STEVENS Olivier

Codima is een heel serieus firma. Ik ben 100% volstaan ivm u dienst.

Uw ervaring

In twee woorden : Snel en pro !

MKB Pensioen Bureau ( Hans Strooij)

Prima en snel!

Snelheid

Bert Van Holsbeeck

Één van de beste sites die ik al gezien heb ivm de aankoop voor PC's of andere PC-benodigdheden.
Ik was onlangs op zoek naar een nieuwe laptop, en een computerkenner adviseerde mij om op de site van codima te zoeken, met behulp van de zoekfuncties vond ik al snel de pc die ik wou en kon ik al snel een bestelling plaatsen. Kort samengevat: overzichtelijk, ruime keuze, degelijke lay-out en snelle service. En waarschijnlijk ook goed materiaal, maar dat kan ik nog niet bewijzen, want ik heb er nog geen.

Uw ervaring

Ik vond snel de PC die ik wou, met al mijn vereiste eigenschappen. Enkel nog wachten op de levering van het product.

Johan Schietse

Zeer vlotte service, vriendelijk, bereid tot het geven van meer uitleg

Uw ervaring

Het makkelijk aanpassen van een bestelling omdat 1 product van de bestelling niet beschikbaar was

Tijs

Goede Service !

Uw ervaring

Service naverkoop uitstekend !

Geert Verbruggen

Prima computerwinkel. Enkel jammer dat de bestellingen soms heel lang aanslepen.

Productkennis en uitgebreid gamma

Peter M.

Prima en supersnelle levering in goede stevige verpakking.