Natascha Verheecke

Heel goed, prima service, zeer correct, vriendelijk

heel positief

Tom Decabooter

In tijden van webwinkels kan de levering van producten die niet in de winkel voorradig zijn (maar wel bij de leverancier) veel vlotter. Ik wacht nu al 1 week.

Holsbeeks An

Snelle levering, betrof levering van een muis die bijna nergens meer te vinden was, had op andere websites gekeken die vermelding gaven dat het artikel in voorraad was, tot je besteld had en betaald... Snelle levering, betrof levering van een muis die bijna nergens meer te vinden was, had op andere websites gekeken die vermelding gaven dat het artikel in voorraad was, tot je besteld had en betaald had: dan kreeg je boodschap dat de levertijd enkele weken was, codima vermeldde duidelijk: nog 2 op voorraad, niet meer leverbaar dr leverancier en die info klopte ook , muis daags nadien al ontvangen waarvoor mijn dank

Eerlijkheid, snelle levering

Verschraege

Zeer tevreden.

Uw ervaring

Vriendelijke mensen, weten waar ze over praten.

Alain Snauwaert

Recente bestelling is met een dag verschil tussen bestelling en levering, zzer correct geleverd. Ook de plaats van levering werd mooi uitgevoerd.

Uw ervaring

De opvolging van de verzending mag een voorbeeld zijn voor veel andere internetshops!

Frederik Leijman

Al jaren mijn vaste winkel voor al mijn IT aankopen. De beste prijzen en de nodige know-how maken deze winkel boven de andere uitsteken.

Uw ervaring

De kennis die de medewerkers bezitten is van een uitmuntend niveau, dit zijn IT'ers in hart en nieren en staan je bij in elk probleem.