Le Clair

Vlugge levering

Marieke Van Varenbergh

Vriendelijk personeel, duidelijke website

Uw ervaring

Het online bestellen van producten en deze laten leveren in de winkel verloopt heel vlot. Je wordt goed op de hoogte gebracht. Het is zeer aangenaam dat je de mogelijkheid hebt om in de winkel zelf... Het online bestellen van producten en deze laten leveren in de winkel verloopt heel vlot. Je wordt goed op de hoogte gebracht. Het is zeer aangenaam dat je de mogelijkheid hebt om in de winkel zelf te betalen.

Buysse vicky

Goeie , snelle services

Uitstekend voor herhaling

Delbaere Simon

Zeer goed

Uw ervaring

Er was een kast geleverd zonder de benodigde standoffs en schroeven. Mocht meteen gaan inwisselen voor een nieuwe. Daarnaast wordt er rap geantwoord op mails en telefoons.

wieme gunter

Ik heb voor het eerst een aankoop gedaan ,,,,en ik was sterk onder de indruk .
Ik heb voor het eerst een aankoop gedaan ,,,,en ik was sterk onder de indruk .
zeer proffesionele mensen ,,,en zeer vriendelijk. ikzelf ben een leek,,, maar mijn zoon was erbij ,,,, en hij zag dat het goed was . ik ben aan het uitkijken naar een volgende aankoop , en da zal zeer waarschijnlijk bij Codima zijn .

Schouters Eddy

Uw ervaring

Perfecte afhandeling van de bestelling en duidelijke en voldoende inlichtingen op gestelde vragen. Een aanrader en tevens merkbaar goedkoper dan de concurrentie

Willy Dehenau

Uw ervaring

Algemene voorwaarden in duidelijke taal opgesteld.
Uitvoerige website met de nodige uitleg.
Zeer correcte uitvoering van opdracht en snelle bestelling.

Gertrudisbasisschoo

Uw ervaring

Uitstekende service. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede ondersteuning bij twijfel over keuze in de winkel. Onlinedienst goedkoop en vlotte levering!

Sint-Jozefbasisschool