Arnout Oppeel

Zeer ruime keuze
Efficiente bestelling op de website
Erg snelle respons op mails

David Baetens

Heel goed!

Snelle service

Brandon Winten

Allereerst een mooie website om bestellingen op te doen, aangenaam en duidelijk.
Ze hoeven dus...
dit maakt het voor klanten zeer makkelijk.
Ze hoeven dus niet naar een aparte website om te betalen.

De bestelling zelf wordt ongelooflijk snel verwerkt en verzonden. Vrijdag besteld, maandag in huis. Er zijn weinig webshops die een snelheid als dergelijke kunnen bieden, naar mijn mening.

Het pakket is ook zeer goed ingepakt zodat het op een veilige manier toe kan komen. Kwaliteit van de levering is heel erg goed!
Ook hetgeen fijn is, wat mensen wel apprecieren is het zakje snoep en de pen. Iedereen houdt wel van snoepjes en een pen is altijd makkelijk!
Dit geschenk is toch zeker een pluspunt in vergelijking met andere webshops.

Zelf heb ik al bij meerdere webshops (coolblue, conrad, redcoon, replacedirect...) gekocht en jullie hebben toch mijn voorkeur.

Proficiat met jullie bedrijf en service!

Ze hoeven dus...
dit maakt het voor klanten zeer makkelijk.
Ze hoeven dus niet naar een aparte website om te betalen.

Dit geschenk is toch zeker een pluspunt in vergelijking met andere webshops.

Proficiat met jullie bedrijf en service!

Thomas D

webshop overzichtelijk, gebruiksvriendelijk
personeel winkel goede kennis ter zake

Theo litjens

Was prima en binnen de gestelde tijd

Wehttam

Uitstekende service

Uw ervaring

Algemeen tevreden en zeer snelle levering.

Bram haegeman

Goede service
Productkennis
Mooie winkel

Uw ervaring

Codima is 1 van de betere pc winkels in belgie, goeie prijzen, groot assortiment, productkennis en vriendelijkheid!

Jean De Cock

Zeer tevreden

Tevreden

Willem De Meyer

Zeer goed

Uw ervaring

Persoonlijke aanpak. Professionele verkopers die meer weten van de producten dan wat er op de doos staat.

Eva S.

Zeer tevreden

Uw ervaring

zeer snelle service, heel snel antwoord op emails, goed op hoogte gehouden via sms en email, levering werd tot in auto gedragen op de parking. nuchter advies ook ivm computermuizen.