mostien rudy

S'morgens om 7u. een bestelling geplaatst 5min.later een mail dat de bestelling was ontvangen rond 15.00u een mail gekregen dat de bestelling was verzonden, dag erna om 11.00uur postbode aan de deur... S'morgens om 7u. een bestelling geplaatst 5min.later een mail dat de bestelling was ontvangen rond 15.00u een mail gekregen dat de bestelling was verzonden, dag erna om 11.00uur postbode aan de deur met mijn bestelling, pakje opengemaakt en ongelooflijk zoals dit was verpakt daar kon werkelijk niets verkeerd mee gaan proficiat codima.,

Uw ervaring

snelle levering van het product
sublieme verpakking
goede communicatie via mail (vindt ik persoonlijk wel belangrijk)
leuke attenties
ga er zeker nog producten kopen. snelle levering van het product
sublieme verpakking
goede communicatie via mail (vindt ik persoonlijk wel belangrijk)
leuke attenties
ga er zeker nog producten kopen.
prima ervaring.

Bjorn Roesbeke

Ik ben niet zeker of ik Codima mijn favoriete winkel vind maar het staat zeker in de top 2.

Uw ervaring

Het kaartje met de naam van het personeelslid die de bestelling verwerkt heeft was bijzonder.
Ik herken de mensen op de foto!

Op de website verloopt het bestellen heel vlot, dat...
Ik herken de mensen op de foto!

Op de website verloopt het bestellen heel vlot, dat maakt de keuze om bij Codima te winkelen wat gemakkelijker.
Enkele jaren geleden begon ik bij Codima aan te kopen omdat veel producten goedkoper dan elders leken te zijn (of ik kocht gewoon materiaal bij de duurdere winkels), nu gaat die vlieger niet altijd meer op maar vorige ervaringen houden de keuze meestal bij Codima.

Eddy - Freelance DJ

Goed tot zeer goed, moeten in de winkel soms wat te lang wachten omdat mijn En aan de kassa zit En ook nog uitleg moet geven aan de klanten. Oplossing: iemand aan de kassa om af te rekenen en de... Goed tot zeer goed, moeten in de winkel soms wat te lang wachten omdat mijn En aan de kassa zit En ook nog uitleg moet geven aan de klanten. Oplossing: iemand aan de kassa om af te rekenen en de rest om de mensen info te geven over de producten.

Uw ervaring

Telefonisch goed antwoord gekregen op mijn vraag.

Francis

Aankoop via internet zoals het hoort te zijn : duidelijk, snelle levering, correct ! Voor herhaling vatbaar !

Uw ervaring

Duidelijk berichtgeving aangaande aankoop - snelle levering aan huis en een correct afgelverde aankoop.

Inge

Prima!

Uw ervaring

Alles verliep zeer correct en snel

Rodi

Prima service

Uw ervaring

online bestelling binnen voorgestelde termijn binnen + prima communicatie eens klaar voor afhaling...

Djoren Rogge

Perfecte service

Uw ervaring

Al heel wat aankopen gedaan bij codima en al altijd tevreden geweest. In de winkel krijg je een deftige uitleg, ze hebben een ruime stock waardoor je bijna nooit moet wachten en herstellen/ruilen... Al heel wat aankopen gedaan bij codima en al altijd tevreden geweest. In de winkel krijg je een deftige uitleg, ze hebben een ruime stock waardoor je bijna nooit moet wachten en herstellen/ruilen gaat ook zeer vlot!