Bart Thienpondt

Sterke lokale partner

Professionele medewerkers, familiale sfeer

Evert-Jan

11/10 vriendelijk raden je parts aan heel handig staat direct klaar voor ophaling

zelfde als beoordeling

Willem

Zeer goed

uitstekend

Gert Vincke

Snelle en correcte service

Uw ervaring

Zeer goed ... Zelf na telefonisch contact zeer vriendelijk verder geholpen.

***

Goed.

Uw ervaring

Ik heb iets gekocht online en hebt "ophaal van het winkel" gekozen. Ik moest heel lang wachten in de winkel gewoon om iets op te halen.

Luc Vranken

Vlotte service.

Uw ervaring

Telefonisch advies was vlot en correct, de verzending en levering gebeurden nog dezelfde dag.

Patrick Demeyere

Uitstekend

Snelle service - vlotte communicatie

D.

Snelle en vriendelijke reactie via mail, levering zoals beloofd.

Uw ervaring

Na een negatieve ervaring met een andere IT-store (gebruikt materiaal verkocht als nieuw met defecten. ) op zoek gegaan naar een andere IT-store en bij Codima terechtgekomen. Via hun website stond... Na een negatieve ervaring met een andere IT-store (gebruikt materiaal verkocht als nieuw met defecten. ) op zoek gegaan naar een andere IT-store en bij Codima terechtgekomen. Via hun website stond van een bepaalde printer nog slechts 1 op stock in winkel.

's avonds mail gestuurd met de vraag of dit geen toonzaalmodel was met alle uitleg erbij betreffende bovenstaande. (een ezel stoot zich......., je weet wel)

Diezelfde avond nog een vriendelijke en duidelijke reactie van Codima gekregen met de garantie dat het een nieuw toestel was in een sealed verpakking.

S'anderendaags, 's morgens dan maar besteld met even later een persoonlijke reactie op de bestelling.
Een dag later in de vroege namiddag met zorg geleverd zoals het hoort te zijn.

Bij Codima zal ik dus zeker en vast nog zaken bestellen. Ik voelde me gewaardeerd. Ook de prijzen zijn prima tov anderen.

Bedankt Codima,
en zeker en vast tot binnenkort ;-)

Kevin

Zeer tevreden over service

Uw ervaring

Snel beschikbaar en snelle service

Francisco

Goede aanbod en behulpzame verkopers in de winkel

Uw ervaring

Ik had online onderdelen besteld en deze afgehaald in de winkel. De verkopers kennen hun producten goed en geven graag extra advies. Handig!