Danny Duym

Onberispelijk.

Uw ervaring

Zeer vlugge respons op e-mails, bevestiging bestelling, etc. Zeer vriendelijke bediening.

kaes andreas

Beste team in oost-vlaanderen

vriendelijk

ze weten waar ze mee bezig zijn

helpen spontaan

maakt niet uit waar je iets heb gekocht bij codima kan je aan een service en prijs geholpen worden

Jacobs Ronny- T&B

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden, de prijzen zijn goed, de service uitstekend
Ik ben heel tevreden, de prijzen zijn goed, de service uitstekend
Het enige wat voor verbetering vatbaar is: Het bijwerken van stockoverzicht op de website. Al 2 x meegemaakt dat 3 of 5 stuks van een item op stock stonden, en toen ik 2 uur later in de winkel was, bleek het item al uitverkocht.(1 x een HD en de 2° keer een usbstick corsair 32 Gb)Maar nogmaals voor de rest ben ik super tevreden. Voor kleine aankopen kunt u de concurrentie van azerty nl aan.

Anne Vangerven

Jullie zijn en blijven de beste

Uw ervaring

Door mijn eigen fout was mijn pakje terug naar de afzender gestuurd, waarna jullie het kosteloos opnieuw hebben verzonden! Dit werd zeer geapprecieerd, net als de snoepjes (!) en balpen in de... Door mijn eigen fout was mijn pakje terug naar de afzender gestuurd, waarna jullie het kosteloos opnieuw hebben verzonden! Dit werd zeer geapprecieerd, net als de snoepjes (!) en balpen in de verpakking :)

sanrakoe

Zeer tevreden.

Uw ervaring

Overzichtelijke website en stipte levering.

Vincent

Top

Uw ervaring

Steeds vriendelijk en behulpzaam.
Mooie winkel.

Udo Eimermacher

Goede service, goede ligging, groot gamma van producten

snelle service

Schram

Uw ervaring

Snelle service en correcte uitvoering

GA

Redelijk

Uw ervaring

Communicatie is enerzijds goed: als er problemen zijn, wordt je als klant opgebeld, zodat je een keuze kunt maken (bv. bestelling grafische kaart veranderen om sneller te kunnen leveren).

Communicatie is anderzijds niet consistent: klant is niet bereikbaar, in voicemail wordt de door winkel gemaakte keuze in verband met windows installatie verklaard en wordt gezegd dat de bestelling verzonden wordt. De volgende dag opnieuw telefoon met dezelfde vraag als de dag ervoor. Bestelling was dus toch niet verzonden.

RAM geheugen snelheid was niet juist ingesteld: Aankoop van 1866 MHz RAM, maar ingesteld op 1333 MHz. Dit is makkelijk juist in te stellen in bios, maar niet elke klant weet dat dit moet.