catmich

Uitstekende service en prompte verzending

Uw ervaring

uitstekende service en prompte verzending

Freddy Moerman

Uitstekend

Uw ervaring

Vlotte afhandeling en snelle levering

Uitstekend

Uw ervaring

goed vertrouwen en goede klantvriendelijkheid

HW

Alles was naar wens

alles was naar wens

Schauwvliege Erik

Goede kwaliteit, goede service, altijd bereid om uitleg

Uw ervaring

Het beste uit de markt hebben, goede expertise

Looverie Simon

Elke keer is het perfect in orde.

Uw ervaring

Snel - altijd vriendelijk en altijd goede producten

GREGOIRE

10 op 10

Uw ervaring

Zeer goed personeel, weten waarover ze het hebben

Hutiflor

Zeer tevreden. Mijn bestelling lag inderdaad klaar en op een bijkomende informatievraag kreeg ik een zeer profficioneel antwoord

Zeer positief.

N

Goed, en fantastischeservice

Goed, en fantastischeservice

Dirk Stroobandt

Correcte en snelle service langs internet, vriendelijke bediening in de winkel al ging het bij mijn laatste bezoek wat traag omdat er slechts één bediende de mensen (8 wachtenden, waarvan 1 persoon... Correcte en snelle service langs internet, vriendelijke bediening in de winkel al ging het bij mijn laatste bezoek wat traag omdat er slechts één bediende de mensen (8 wachtenden, waarvan 1 persoon is weggegaan) hielp terwijl er collega's in het bureel werkten, al blijft het altijd een momentopname natuurlijk.

Uw ervaring

correcte en snelle service langs internet, vriendelijke bediening in de winkel al ging het bij mijn laatste bezoek wat traag omdat er slechts één bediende de mensen (8 wachtenden, waarvan 1 persoon... correcte en snelle service langs internet, vriendelijke bediening in de winkel al ging het bij mijn laatste bezoek wat traag omdat er slechts één bediende de mensen (8 wachtenden, waarvan 1 persoon is weggegaan) hielp terwijl er collega's in het bureel werkten, al blijft het altijd een momentopname natuurlijk.