Arne

Goede website, correcte levering.

Overzichtelijke website.
Snel antwoord via e-mail.

Overzichtelijke website.
Snel antwoord via e-mail.

Misschien de login sectie wat uitbreiden: vorige bestellingen, factuur nogmaals afdrukken, volgen van huidige bestelling (mss per item).

Geen ervaring, maar als er een product niet snel kan geleverd worden (of problemen met de beschikbaarheid van het product), misschien de klant contacteren en eventueel een alternatief voorstellen.

Vincent Vanloo

Zeer goed ! :)

Uw ervaring

Goed geholpen door een persoon die weet van de producten had die ik kocht.

Michiel Bogaert

Eindeloos wachten
Dit is de 2de maal en hoogstwaarschijnlijk de laatste maal dat ik iets bij Codima kocht. De eerste maal ging het om een asus scherm dat na een verkeerde levering een kleine maand geduurd heeft vooraleer het er opnieuw was. Buiten een kleine verontschuldiging werd ik (met het uiteindelijk correcte scherm) aan de deur gezet. Ik kan begrijpen dat het hier om een "exotischer" (dat was wat de verkoper me zei) model ging.
De 2de maal was vorige week vrijdag toen ik opnieuw een bestelling plaatste voor een standaard pc fan die op voorraad was. We zijn nu 5 werkdagen verder en nog steeds geen nieuwe fan geleverd. In tijden waar on-line winkels voor 23u uw bestelling aannemen en die de dag erna de bestelling nog thuis bezorgen is dit ronduit slecht.

Johan vandervoort

Super , snelle levering , goede feedback en zelfs een snoepje en een stillo bij de levering , graag tot nog eens

Uw ervaring

Alles was tip top in orde

Patrick Verdonck

Geen opmerkingen en voldoet absoluut wat men verwacht

Uw ervaring

levertijd per post, perfect!

Bart

Snelle interactie mogelijk om info in te winnen en te bestellen.

Uw ervaring

De producten waarnaar ik zocht waren allemaal direct leverbaar. De info die ik vooreerst inwon was geheel correct.

jean

Uitstekend

Uw ervaring

goede telefonische ondersteuning voor aankoop en heel snelle levering zoals afgesproken

Steven Verstrepen

Zeer goed

Uw ervaring

- Vlotte afhandeling aankoop via de website
- Vriendelijk een professioneel personeel
- Goede prijzen

Tom Glorieux

Uw ervaring

Snelle afhandeling van bestellingen.

vander sypt

Uitstekend

Uw ervaring

ik vind ze daar super beleefd en vriendelijk !!