Hendrik

Zeer goed

Uw ervaring

Het product dat ik bestelde was nog maar net op de markt, dus het duurde iets langer voor het verzonden werd. Toen ik een mail stuurde om naar de status te vragen kreeg ik bijzonder snel (ik geloof... Het product dat ik bestelde was nog maar net op de markt, dus het duurde iets langer voor het verzonden werd. Toen ik een mail stuurde om naar de status te vragen kreeg ik bijzonder snel (ik geloof binnen het uur!) een antwoord. Later dezelfde dag kreeg ik nog een mail om te melden dat het pakket toegekomen was en verzonden zou worden.

Nick Hoekstra

Hoekstra

Uw ervaring

Alles op tijd binnen gekregen en een goeie service. Dus een goeie winkel.

Hendrik

Zeer goed

istas hugo

Zeer efficient en gemakkelijk

zeer onderlegt

snelle levering

meirsman wilfried

Goede winkel , ken deze winkel al jaren.Nog nooit problemen met ondervonden.

Uw ervaring

Personeel heeft veel ervaring. Steeds bereid om hulp te verschaffen bij vragen

Ken

Zeer degelijk

Uw ervaring

Snel en correcte uitvoering van de levering

Tom Madou

Prima service en prijzen!

Uw ervaring

Goede service, vriendelijke en competente bediening.

Henk Waegebaert

Goede prijzen en snelle levering

Uw ervaring

goede prijzen en snelle levering

Mathias Matton

Goede en mooi uitgewerkte website, goede prijzen en veel aanbod.
Daarnaast ook een snelle service.
Goede en mooi uitgewerkte website, goede prijzen en veel aanbod.
Daarnaast ook een snelle service.
Het enige negatieve is misschien dat de product informatie op de website niet altijd volledig is.

- Snelle levering
- Rap antwoord van support bij een foutief product
- (het zakje snoep bij een pakje is ook altijd welkom :) )