Spreutels Luc

mijn ervaring was goed

Teun

Erg goed!

Uw ervaring

Het product dat ik heb besteld kwam in perfecte staat aan, met een levertijd van 2 dagen, en voor de verpakking was niet meer karton dan nodig gebruikt! Pluspunten daarvoor!

Andy

Snelle service

Luc Vande Walle

Duidelijke uitleg heel klantvriendelijk

Uw ervaring

Ik ben hier steeds heel tevreden buitengestapt: duidelijke uitleg, meehelpen zoeken naar beste oplossingen (niet steeds de duurste) en heel klantvriendelijke en snelle service. Ook reparaties ok (ze... Ik ben hier steeds heel tevreden buitengestapt: duidelijke uitleg, meehelpen zoeken naar beste oplossingen (niet steeds de duurste) en heel klantvriendelijke en snelle service. Ook reparaties ok (ze geven duidelijk tijdsduur aan die je minimaal zal moeten rekenen)

WVW

Compleet rampzalige afhandeling van GLS - Codima reageert traag of niet. Het pakket ligt al meer dan 12 dagen in hun depot. De levering is essentieel en GLS is voorbij ondermaats. De zending werd... Compleet rampzalige afhandeling van GLS - Codima reageert traag of niet. Het pakket ligt al meer dan 12 dagen in hun depot. De levering is essentieel en GLS is voorbij ondermaats. De zending werd aan de kant van de ontvanger niet geweigerd, er was altijd iemand thuis.

Uw ervaring

Goeie opvolging wat de producten betreft, rampzalige levering

A.

Nette webshop met snelle service en levering

Uw ervaring

Ik heb mijn videokaart bij codima gekocht en het is zeer goed bevallen. De webshop is overzichtelijk en helder, en de levering is zeer snel. De pakketten worden ook goed ingepakt dus alles kwam heel... Ik heb mijn videokaart bij codima gekocht en het is zeer goed bevallen. De webshop is overzichtelijk en helder, en de levering is zeer snel. De pakketten worden ook goed ingepakt dus alles kwam heel aan! Ik ben ontzettend tevreden.

Privé

Zeer goed

Zeer tevreden

Temmerman André

Zeer goed

Uw ervaring

goede service door professionele medewerkers

michel damster bvba

Prima verlopen