Guo

Top webwinkel voor computer onderdelen en gereedschap

Uw ervaring

Snelle levering naar Nederland (1 werkdag)

Jonas Wallecan

Zoals reeds jaren het geval is : 1 van de weinige winkels waar service en advies bovenaan staat.

Uw ervaring

Codima is al jaren mijn rots in de branding. Als ik iets dringend nodig heb, dan bel ik even, of ga ik langs, en na het nodige advies, kan ik met een gerust hart naar huis gaan met het juiste item.

Ken

Perfect, bedankt voor mijn nieuwe Game-PC!

Uw ervaring

De PC is er mooi gebouwd en is razendsnel.

Karel Lievens

Heel goed

Uw ervaring

De bevestigingsmail kwam wat laat, maar verder ging alles zoals het zou moeten.

P.J. van Hengstum Beheer BV

Uw ervaring

Artikelen zouden op voorraad zijn maar na bestelling niet.

Jan Verheyden

Next level costumer service!

Top!
Top!
Na een vertraging bij de levering contacteerde ik Codima om even een stand van zaken te vragen betreffende het pakketje. Daarbij werd ook ontdekt dat er tijdens het inpakken van de bestelling een verkeerd item was verzonden.
De wet van Murphy! 🙃
Door een heldere & eerlijke communicatie, het persoonlijk engagement & een gezonde motivatie van de verantwoordelijke medewerker is alles heel snel in orde gekomen.
@Codima management: zo een gast is goud waard!
@K***: Well done!
Voor eerlijk advies en goede service weer ik nu waar ik terecht kan.

Jurgen Dolfen Consulancy

Zeer goed

snelle levering, goede communicatie

Guy De Kee

Via sociale media bij Codima terechtgekomen. Zeer professioneel advies gekregen voor de aankoop van een laptop.

Uw ervaring

Werd prima geïnformeerd door medewerker Kenny die mij op een vriendelijke niet opdringerige manier heeft begeleid. Een aanrader.

Jan De Pauw

Zoals altijd zeer goede dienstverlening

Uw ervaring

Zelfs in moeilijke gevallen wordt je uitstekend geholpen bij Codima

Marcin

the price was great