Ivo Ketels

Heel goed

Uw ervaring

Vriendelijk personeel en een heel goede service

Tom

Een winkel met een correcte prijs en snelle service

Uw ervaring

Ik had een grafische kaart besteld bij codima en op deze moest ik nog even wachten want hij was niet voorradig. Maar de bestelling was sneller beschikbaar dan voorzien wat mij natuurlijk blij... Ik had een grafische kaart besteld bij codima en op deze moest ik nog even wachten want hij was niet voorradig. Maar de bestelling was sneller beschikbaar dan voorzien wat mij natuurlijk blij maakte. In de winkel werd ik vriendelijk ontvangen en snel bediend. De bediende leek kennis van zaken te hebben en kon op al mijn technische vragen een antwoord voorzien.

Pol jansen

Uw ervaring

Originele voeding gekocht , bleek kapot te zijn bij levering en niet meer te leveren. Ze hebben dit keurig opgelost door variant te leveren .

Particulier

Alles ging voorspoedig.

Uw ervaring

Snelle service. Geen gedoe.

Dernicourt Eric

Eigenlijk niets aan te merken .

Enkel positief.

Ivo Ketels

Betrouwbaar en vriendelijk steeds bereid om te helpen bij problemen

Uw ervaring

Reeds jaren klant en uiterst tevreden

MKNCvof

Enkel positief.

Chris De Loof

Zeer goede winkel

Uw ervaring

Ik dacht eerst dat ik mijn pc bij bol.com ging bestellen maar door bij codima te bestellen krijg je service als er iets kapot is, en ik denk dat de mensen bij Mediamarkt of Vandenborre niets weten... Ik dacht eerst dat ik mijn pc bij bol.com ging bestellen maar door bij codima te bestellen krijg je service als er iets kapot is, en ik denk dat de mensen bij Mediamarkt of Vandenborre niets weten van pc's in tegenstelling tot Codima

Meulenijzer Peter

Zeer goed!