Seth

Uitstekend

Uw ervaring

Ik heb hier een keyboard gekocht (MSI Vigor GK30). Ik ben zeer tevreden van de communicatie en de levering, daarbij steun je ook nog eens de lokalere winkels ipv altijd bij de heel grote namen te... Ik heb hier een keyboard gekocht (MSI Vigor GK30). Ik ben zeer tevreden van de communicatie en de levering, daarbij steun je ook nog eens de lokalere winkels ipv altijd bij de heel grote namen te kopen. Top!

GeoHydroData / Depreiter Davy

Mooi aanbod, goede eerlijke prijszetting, gericht advies, kwaliteit boven kwantiteit of snelheid

Uw ervaring

Lees verschillende kleine losse bestellingen geplaatst en altijd correct geleverd (niet "next day", maar dat hoeft voor mij persoonlijk niet); ook uitgebreide setup gekocht - niet de goedkoopste op... Lees verschillende kleine losse bestellingen geplaatst en altijd correct geleverd (niet "next day", maar dat hoeft voor mij persoonlijk niet); ook uitgebreide setup gekocht - niet de goedkoopste op de markt maar wel voor Codima gekozen owv zekerheid bij hulp bij evt toekomstige problemen (ik ken Codima reeds sinds ~2000 toen ze op de voskenslaan startten). Het blijft een topper voor de consument en business gebruiker; wel jammer dat ze niet een minimum aanbod van kwalitatieve servers hebben. Maar goed, daar hebben we dan Dell wel voor.
1x een steek laten vallen bij mijn advies vraag naar een laptop; mijn vraag/emails zijn toen niet beantwoord waardoor ik een high end Dell laptop, schermen en hub gekocht heb (bij Dell rechtstreeks).
Alles samen toch wel een zeer consistente, kwalitatieve, eerlijke en aangename shop die reeds meer dan 20 jaar mijn vertrouwen heeft. 4.5/5.

An Verstraeten

Heel goed!

Uw ervaring

Zelfs met verzendkosten ingerekend was het toetsenbord dat ik zocht aan de beste prijs beschikbaar. De website vermelde duidelijk dat het product niet in stock was in de winkel, maar wel bij de... Zelfs met verzendkosten ingerekend was het toetsenbord dat ik zocht aan de beste prijs beschikbaar. De website vermelde duidelijk dat het product niet in stock was in de winkel, maar wel bij de leverancier.
Enige verbeterpunt is iets meer informatie over de geschatte levertijd, maar over het algemeen ben ik zeer tevreden.

patrick

Gewoon perfect

zeer vriendelijk en professioneel

Van Wassenhove GUY

Super service vriendelijke bediening niets is te veel gevraagd zeer tevreden een aanrader

Uw ervaring

computer nog onder garantie gratis gemaakt zonder discutie

ghyvan international

Correcte prijzen, snelle service !!

Uw ervaring

Goede Snelle professionele service aan correcte prijzen

Luc Vercruysse

Correcte en technisch adviserende benadering van de klant

Uw ervaring

Mailapp Windows 10 geblokkeerd. "We gaan eens kijken"... en 10 minuten later hersteld, zonder kosten. To the point, geen traditionele verkopers maar technici die weten wat zij vertellen en degelijk... Mailapp Windows 10 geblokkeerd. "We gaan eens kijken"... en 10 minuten later hersteld, zonder kosten. To the point, geen traditionele verkopers maar technici die weten wat zij vertellen en degelijk advies geven, ook in moeilijke coronatijden.

Annemie Van Roy

Goede dienstverlening

Uw ervaring

het bestelde werd tijdig snel en goed geleverd

M.Niessink

Correcte levering

Uw ervaring

Het was wel vreemd om na de bestelling niet direct een e-mail te ontvangen ter bevestiging van de bestelling van de PSU. Die kwam pas een dag later..?

Henk Schrijver

Correct

Uw ervaring

geen juiste bestelling geplaatst,er werd contact opgenomen, bestelling geannuleerd en het geld 2 dagen later weer teruggestort,
Dit kon niet beter