Sander

Goed en snel

snel bezorgd

lorenzo

Super vriendelijke mensen die er werken en snel servies geven , zelf aan mensen dat ze nog nooit gezien hebben , zoals ik

Uw ervaring

ik heb een be quiet straight power 11 platinum 1200w gekocht, nieuw, maar toen ik hem installeerde kwam snel tot conclusie dat die defect was, gebeld naar de winkel de dag zelf heb ik onmiddellijk... ik heb een be quiet straight power 11 platinum 1200w gekocht, nieuw, maar toen ik hem installeerde kwam snel tot conclusie dat die defect was, gebeld naar de winkel de dag zelf heb ik onmiddellijk een andere nieuwe meegekregen en die van mij hebben ze terug verzonden naar de fabrikant, super service dus,

Laura Gelou

Uw ervaring

Ik heb een aankoop gedaan nadat ik eerst via de klantendienst geïnformeerd werd over het product!

Mardaga consultancy

Zeer correcte en snelle verwerking

Uw ervaring

bijzonder positief over de artikelen en de snelheid.

Mike Muley

Absolut super

Uw ervaring

jong team en toch heel deskundig

A.Costerm

Alles prima verlopen

Uw ervaring

Alles is naar behoren verlopen - echt top! - makkelijk bestellen, duidelijke info m.b.t. levertermijn, vlotte levering, netjes verpakt.

Xavier

Prima winkel!

Uw ervaring

Ik had eerder al een beoordeling geschreven op eigen initiatief maar nu heb ik een uitnodiging gekregen van Codima.

Onlangs heb ik bij Codima een toetsenbord in de aanbieding gekocht die...

Onlangs heb ik bij Codima een toetsenbord in de aanbieding gekocht die ietsje goedkoper was dan bij de concurrent.

Het pakket werd snel geleverd door GLS en ik werd via mail op de hoogte gehouden (track & trace ook op tijd ontvangen).

Dit was niet mijn eerste bestelling hier en tot nu toe ben ik zeer tevreden over mijn aankopen.
De prijzen zijn competitief maar helaas niet altijd de scherpste anders kocht ik vaker bij Codima...
Maar toch kan je af en toe een goeie deal scoren!

Codima is een prima (web)winkel met goeie service en waar af en toe de voordeligste prijzen zijn te vinden.
Hier en daar hebben ze ook leuke aanbiedingen (reden van mijn aankoop).

Zeker een aanrader.

Van Loock

Overzichtige site

Uw ervaring

goede prijzen en snelle levering

audiovisuals bv

Goed gediversifieerd aanbod van degelijke componenten

service is betrouwbaar

Avonture D. Management BV

Vlot, vriendelijk en doet wat men zegt

Heel positief