Tatiany Bens

Uitstekend

Anton Scheir

Ok

Uw ervaring

Heb hier een muismat gekocht. Als ik iets koop, probeer ik zoveel mogelijk bij lokale handelaars te kopen in plaats van producten bij webshops uit het buitenland te bestellen.
Ik had de muismat...
Ik had de muismat online al aangekocht en ben deze in de winkel met de fiets gaan afhalen. Twee of drie mensen stonden voor me in de rij. Ik begrijp dat aan alle klanten (en zeker de wat oudere mensen die minder vertrouwd zijn met electronica ;) ) in uw zaak voldoende aandacht wordt besteed aan uitleg en suggesties geven, maar ik vond dat ik wel bijzonder lang moest wachten om een al betaalde bestelling op te halen. Dat is niet het einde van de wereld, maar ik stel nu wel vast dat het voor mij zoveel keer gemakkelijker was geweest om via coolblue een muismat te bestellen. Ik geef u dit mee, enkel omdat u mij uitnodigt tot feedback. Dit is dus geen klacht! Mijn eventuele suggestie naar uw zaak toe is om eventueel ergens een onderscheid te maken tussen klanten die enkel een bestelling komen afhalen en klanten die uitgebreid advies willen.

Anton

Excellent computer store

Uw ervaring

Very fast and efficient service. Good selection of quality products.

Dirk Parmentier

Positief

Uw ervaring

Correcte en vlotte service; alles via de website besteld, in de winkel afgehaald. Zoekrobot niet ideaal voor gericht zoeken

Jürgen VG

Zeer tevreden

Uw ervaring

Ik had een printer besteld die niet voorradig was, maar deze werd toch zeer snel geleverd.

JanVHTS

Aan te raden.

Uw ervaring

Goede info en vlotte service.

Kevin

Moeilijkt bereikbaar

Uw ervaring

Over de producten kan ik niet oordelen, aangezien deze nog niet zijn aangekomen. Men kan mij ook geen precieze datum geven over wanneer deze beschikbaar zullen zijn. Dit is echter niet de gout van... Over de producten kan ik niet oordelen, aangezien deze nog niet zijn aangekomen. Men kan mij ook geen precieze datum geven over wanneer deze beschikbaar zullen zijn. Dit is echter niet de gout van Codima maar van de leverancier. Wat wel jammer is dat het heel moeilijk is op informatie te verkrijgen,zowel per e-mail als telefonisch.

Ronald

Uw ervaring

Alles zoals afgesproken !

F1 plus

Heel goed

prima

Hugo Demol

Zeer goed, vlot en professioneel

Uw ervaring

Laptops en allerlei kleinigheden gekocht, mijn favoriete leverancier