Heemeryck j-c

Top, snelle en vakkundige bediening!

Uw ervaring

Optimaal, geen enkele opmerking.

Arthur Ranson

Zeer goed

Uw ervaring

Mooie lokale winkel waar je tal van handige en kwaliteitsvolle elektronica kan kopen. De service is ook uitstekend en zeer vriendelijk. Echt een aanrader!

Nick

Uw ervaring

Duidelijk informatie over levering. correcte inforamtie over het product.

Tobias Olden

Uw ervaring

goede ervaring. De ontvangstbevestiging kwam wat laat, maar dit kan ook aan mijn eigen ongeduldigheid liggen. Ook heb ik hier een mailtje voor gestuurd en de meneer heeft mij goed gerustgesteld.

Lavreysen Marcel

Uw ervaring

de bestelde rookmelders zijn perfect geleverd en van goede kwaliteit

Nieto

Heel goed

Uw ervaring

Snel, vriendelijk en veel knowhow

viaene philippe

Goed kleine verbetering mogelijk

Uw ervaring

scherm besteld aan erg interessante prijs, om geen verzendingkosten te hoeven betalen usb stick bijbesteld.
Dat was niet in voorraad, heeft wat langer geduurd had alleen graag een mail...
Dat was niet in voorraad, heeft wat langer geduurd had alleen graag een mail gekregen om dit te melden. Het was echter logisch dat ze de beide dingen in 1 keer opstuurden.

Robbe Vancayseele

Vriendelijk, behulpzaam en eerlijk

Uw ervaring

Op de website vind je snel wat je zoekt en kun je gemakkelijk bestellen. Bestellingen worden goed opgevolgd, ook bij problemen houden ze je goed op de hoogte.

Rob van Neerrijnen

Geen problemen

Depreiter / GeoHydroData

Correct advies, specifiek op de vraag van de klant.

Uw ervaring

Vrij snelle antwoorden op mails, maar wel eens een mail compleet uit het oog verloren. Veel en uitgebreid advies voorafgaand aan configuratie en bestelling systeem. Competitieve prijs. Nabijheid... Vrij snelle antwoorden op mails, maar wel eens een mail compleet uit het oog verloren. Veel en uitgebreid advies voorafgaand aan configuratie en bestelling systeem. Competitieve prijs. Nabijheid (geen webshop zonder facade). Gewoon mijn vaste stek voor IT materiaal.