Wout Kroon

Prima prijzen en probleemloze levering.

Uw ervaring

Prettige, vlotte communicatie en afhandeling door servicegerichte medewerker.

Jonas Wahlen

Plezant bestellen!

Uw ervaring

*duidelijke site met detail-informatie (beschikbaarheid, hoeveelheid beschikbaar, details product...) *gemakkelijk bestelsysteem *snelle levering

Patrick

Zeer goed

Uw ervaring

Snelle service, levering en degelijk materiaal

ohan soetaert

Super goed

Uw ervaring

Heel vriendelijk personeel , goede product kennis , gewoonweg de beste ervaring die je wensen kan .

Smit

Zeer goed

Boogers ronny

Eindelijk nog eens een winkel waar je naartoe kan gaan om je PC spullen te zien en direct te kopen of af te halen. Heeft redelijk veel in stock of snel leverbaar, zeer vriendelijk bediening.

Uw ervaring

Had oud type moederbord in voorraad, PC kon snel gemaakt worden. Nadeel van dergelijke winkel is de prijs, beetje hoger dan online bestelling maar meer dan waard. In mijn geval 10 euro .

Niels B.

Super support

Uw ervaring

Ergens anders gekochte RAM module wou niet booten. Codima verkocht me een module die zij verwachten te werken en gaven me de optie om het later die week terug te brengen indien het ook niet zou... Ergens anders gekochte RAM module wou niet booten. Codima verkocht me een module die zij verwachten te werken en gaven me de optie om het later die week terug te brengen indien het ook niet zou werken.

Hun vermoeden was juist en ik heb niet moeten terugkeren.

Vandaele Ivan

PRIMA !

Uw ervaring

Na een duidelijke uitleg aan de telefoon, kon ik m'n bestelling op de webwinkel uitvoeren (omstreeks 17u45). Daags nadien om 14u45 was dit al thuis geleverd. Mooi en stootvrij verpakt.

Verbond der Vlaamse Tandartsen vzw

Prettig om mee te werken

snel en vlot

Nathan Degryse

Het bewijs dat er in het jaar 2020 nog plaats is voor een pc speciaalzaak.

Uw ervaring

Vriendelijk en vlot personeel die keer op keer bereid is om de klant te helpen.