Louis

Zeer goed geholpen door de mensen van codima!

Uw ervaring

Het scherm van mijn laptop was kapot gegaan door een val. Codima heeft dit heel vakkundig gerepareerd en nu werkt mijn laptop terug als nieuw. Bedankt!

De vleesschauwer

Zeer goed

Zeer goed

Jan

Geweldig goed bedrijf

Uw ervaring

Correct antwoord op de mail, geen loze beloften, zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar

Luc

Super!

Vriendelijk en behulpzaam!

Tom

Zeer correct!

Uw ervaring

Mijn AMD Sapphire 5700 XT GPU vertoonde wat problemen, vermoedelijk met de thermische sensor. In volle Covid-19 pandemie diende dit naar het centrum van de leverancier te worden verstuurd voor... Mijn AMD Sapphire 5700 XT GPU vertoonde wat problemen, vermoedelijk met de thermische sensor. In volle Covid-19 pandemie diende dit naar het centrum van de leverancier te worden verstuurd voor analyse & herstel (onder garantie). Wat twee weken standaard zou duren, nam behoorlijk wat langer in door de omstandigheden. Toen nieuws uitbleef, besloot men finaal, dankzij interventie van het team van Codima, om een nieuw exemplaar op te sturen. Waarvoor mijn oprechte dank.

Luc Hemelhof

Super

Uw ervaring

Ik heb een nieuwe draadloze netwerkkaart gekocht voor mijn laptop. Voor een leek, een toch delicate operatie om die kaart te vervangen.
Doch op al mijn vragen per mail kreeg ik snel een...
Doch op al mijn vragen per mail kreeg ik snel een antwoord van Jens, geen algemene vrijblijvende mails, zodat ik overtuigd was dat het ging lukken. De installatie is perfect verlopen.
Deze firma is zeer sterk aan te bevelen.

Simon

Vriendelijk en snel

Uw ervaring

Snelle en vriendelijke service!

patrice

Wisselend

Uw ervaring

Ik vind Codima een gat in de markt, zoveel is zeker. Toch heb ik me aan een aantal dingen gestoord. Bijvoorbeeld de herstelling van mijn laptop. Ze hebben heel goed kunnen regelen dat dit, ondanks... Ik vind Codima een gat in de markt, zoveel is zeker. Toch heb ik me aan een aantal dingen gestoord. Bijvoorbeeld de herstelling van mijn laptop. Ze hebben heel goed kunnen regelen dat dit, ondanks er vermoeden was dat ik een fout gemaakt had, toch onder garantie kon worden gerepareerd. In de fabriek. Wat er mij wel niet gezegd werd, is dat dan een verplichting bestaat de laptop te formateren. Gevolg: ik ben al mijn data kwijt. Ik heb hiervoor nu gemaild, heb het ook al eens gezegd bij een laatste bezoek, maar kreeg als antwoord "tja, dat is nu eenmaal zo, dat is wettelijk verplicht, we hadden je moeten verwittigen, maar wat gebeurd is is gebeurd".
Ik heb nu opnieuw problemen met mijn laptop ASUS. Iets wat van bij het begin al was: dat hij moeilijk websites vindt en soms uit de verbinding gaat met wifi. De verkoper was deze keer niet echt vriendelijk. Toen ik wilde tonen hoe dat ging, reageerde hij nors en zei op zeer felle toon "mevrouw, ik ben nu bezig laat u me even aub?" . Dus natuurlijk vond hij geen moeilijkheden, ik kon niet uitleggen wanneer het gebeurde. Meestal niet bij openen van websites, maar bij doorklikken. Maar ook bij websites openen moet ik soms 5 keer en meer "vernieuwen" voor ze helemaal open gaan. Hij installeerde een driver (dus heeft wel zijn best gedaan) en zei dat ik kon terugkomen als het nog niet ging. Alleen dat afsnauwen hoefde toch niet? Had hij me nu rustig even laten doen had ik hem kunnen demonstreren hoe het fout liep.
Het is zeker niet zo dat ik COdima niet aanbeveel, maar er zijn toch wel schoonheidsfoutjes die kunnen vermeden worden. Ook had ik toch een geste verwacht omdat men vergat te zeggen dat de data zouden worden verwijderd, wat mij behoorlijk wat materiaal deed verliezen (al mijn fotoalbums, al mijn teksten...).

Luc DM - Nazareth

Schitterende service en probleem opgelost

Uw ervaring

Probleem met een printer (gekocht in een andere winkel) konden we thuis oplossen dankzij een paar (duidelijke en vriendelijke) mails die ons duidelijk maakten hoe het probleem kon verholpen worden.... Probleem met een printer (gekocht in een andere winkel) konden we thuis oplossen dankzij een paar (duidelijke en vriendelijke) mails die ons duidelijk maakten hoe het probleem kon verholpen worden. Snel, vlot en dus ook gratis opgelost. Voorbeeldig !

Pieter

Deskundige hulp

Uw ervaring

Ervaren personeel en een snelle, vriendelijke bediening.