Luc

Alles naar wens!

Jan

Supersnelle levering

Uw ervaring

Toetsenbord was stuk. Zij hadden het type dat ik nodig had op stock. Binnen één werkdag werd dit aan huis geleverd. Gent>Antwerpen

fred harteveld

Bestelling gedaan op 25 maart maar de bestelling nog steeds niet binnen en ook de mail die mail ik gestuurd heb word niet gereageerd

Uw ervaring

heel slecht want als dan bij recencies lees zijn die positief wat bij mij niet op gaat

Anthony

Top, grote keuze en beschikbaarheid!

Uw ervaring

Prijs t.o. de concurrentie is opmerkelijk lager en snel verzonden: diezelfde dag nog! Producten staan netjes beschreven; die je via een snelle en efficiënte boomstructuur terug vindt.

Alexander

Perfect 10/10 !

Uw ervaring

Ongelofelijk! Op donderdag besteld - op vrijdag gekregen! Prijs SSD €20 goedkoper dan bij Amazon! Ik had moeilijkheid bij installatie, nam telefonisch contact met Codima service en kreeg zeer goede... Ongelofelijk! Op donderdag besteld - op vrijdag gekregen! Prijs SSD €20 goedkoper dan bij Amazon! Ik had moeilijkheid bij installatie, nam telefonisch contact met Codima service en kreeg zeer goede tip voor installatie en overdrag Windows. Fantastische Service! 10/10. Ik ben meer dan tevreden !

David L.

Perfect! Al jaren een gevestigde waarde..

Uw ervaring

Als je IT producten nodig hebt → CODIMA. Ik ben al jaren tevreden klant.

Thomas

Fantastisch

Uw ervaring

De prijs van een product was aangepast na vervallen van promo diezelfde dag. Na invullen van het contactformulier kreeg ik direct antwoord - om 3h30 's morgens btw! - met correcte uitleg dat de... De prijs van een product was aangepast na vervallen van promo diezelfde dag. Na invullen van het contactformulier kreeg ik direct antwoord - om 3h30 's morgens btw! - met correcte uitleg dat de promo vervallen was. Toch kreeg ik nog een voorstel waar ik uiteraard zeer goed mee geholpen werd, en dat voor een nieuwe klant zoals mij.

Koen Vanbiervliet

Uitzonderlijk gesloten wegens covid 19,ok. Er hangen wel nog steeds papieren aan de winkel dat die open is van 10 tot 12. En in de webshop kan je nog altijd kiezen voor afhalen in de winkel. Dat is... Uitzonderlijk gesloten wegens covid 19,ok. Er hangen wel nog steeds papieren aan de winkel dat die open is van 10 tot 12. En in de webshop kan je nog altijd kiezen voor afhalen in de winkel. Dat is verwarrend. Ik stond dus voor niets aan de deur. En had ik gisteren verzenden gekozen in plaats van ophalen, dan werd het vandaag gewoon geleverd.

Codima bood ook geen enkele oplossing aan behalve het onderdeel op te sturen zodat het morgen geleverd wordt. Maar ik had het vandaag nodig.

Ze hebben zich ook niet verontschuldigd.

Negatief

Jan Verbeeck

Ik ben een tevreden klant

Uw ervaring

Ik werd erg goed geholpen om bestanden en instellingen van mijn oude naar mijn nieuwe pc om te zetten. Een probleem met outlook afkomstig van mijn oude pc werd vlot opgelost.