Buysens R.

Awesome

Uw ervaring

Enorm tevreden over de goede service!

Luc Roelants

Prima en correcte zaak

Uw ervaring

Een algemene computer zaak waar ik al jaren met gaarte langskom(ook als ze nog op de Voskenslaan gelegen waren),en altijd correct geholpen wordt.
Een zaak waar service hoog in het vaandel...
Een zaak waar service hoog in het vaandel staat.

Luc

Goede klantenservice. Deskundige uitleg!

Uw ervaring

Snelle analyse van mijn oude computer. Goede hulp bij het kiezen van nieuwe onderdelen. Goede, degelijke uitleg in de winkel.

Pieter

Correcte dienstverlening en heel behulpzaam.

Uw ervaring

Duidelijke communicatie van wat er mogelijk is kwa herstelling.
Bereidwilligheid om te helpen bij problemen, en prima leveringstermijnen.

Goede service

Benaissa

Een zaak die goed weet wat Klant met hoofdletter K betekend. Doen hun werk goed en komen hun afspraken na. Betrouwbaar partij om zaken mee te doen.

Uw ervaring

Ik doe al mee dan 5 jaar zaken met Codima. Ik ben al meer dan tevreden. Wat ze beloven leveren ze snel en goed. Ga zo door Codima.

Belachelijk

Uw ervaring

Ik wacht al 3 weken op nieuws over een computer reparatie die ongeveer 7 werkdagen ging duren. Compleet belachelijk. Elke keer je belt naar de reparatie dienst krijg je 5 minuten aan lift muzak om... Ik wacht al 3 weken op nieuws over een computer reparatie die ongeveer 7 werkdagen ging duren. Compleet belachelijk. Elke keer je belt naar de reparatie dienst krijg je 5 minuten aan lift muzak om dan te horen te krijgen dat je moet terug bellen op een ander moment. En als je naar de winkel gaat voor informatie dan is de juist collega er toch wel weeral niet zeker?

Guido

Uiterst tevreden !

Uw ervaring

Ben al meer dan 10 jaar klanten bij codima en steeds correct geholpen. Het is niet voor niets dan ze nog een van de weinige overblijvende zaken in Gent zijn.

Patrick

Heel goed.

Uw ervaring

perfect geholpen geweest aan de balie door vriendelijke medewerker.