Koen Poelvoorde

Ik ken Codima nog van vóór het een webwinkel had en altijd tevreden geweest.
Deze bestelling was niet anders: correct en goed.

Correct en goed.
Kleine tip: Ik heb in de opmerkingen gevraagd om op woensdag of vrijdag te leveren, indien mogelijk. Is op dinsdag geleverd. Dit doet echter niets af van de kwaliteit.

Tony De Daele

Goede site.
Correcte prijzen en degelijk advies en ondersteuning.

Uw ervaring

Zeer goede opvolging per mail.

Tom Bieseman

Zeer ervaren en vriendelijke personen

Thijs Demeulenaere

Correcte afhandeling en snelle levering

michel saelens

vlotte en perfecte servic

Danny VAN DER ELST

Perfect

Uw ervaring

Korrekte afhandeling van bestelde goederen (zoals gewoonlijk trouwens)

Joseph Bruynings

Ik ben al ettelijke jaren klant bij Codima en ik krijg telkens weer de indruk dat ik al blij mag zijn, klant te mogen zijn. De website wordt enkel onderhouden in functie van 'acties' , als die er... Ik ben al ettelijke jaren klant bij Codima en ik krijg telkens weer de indruk dat ik al blij mag zijn, klant te mogen zijn. De website wordt enkel onderhouden in functie van 'acties' , als die er al zijn...
Voor de rest mag je niet altijd vertrouwen op hun voorraad op de website.
Onlangs kocht ik een onderdeel voor een PC die ik bij hen heb aangeschaft (!)- wou het opgestuurd krijgen - eerst betalen dus op 25/9 en verder heb ik zelf moeten terugbellen omdat zij dit niet deden ondanks hun belofte. Blijkt dat het bestelde en betaalde artikel toch niet in stock was en ik nog 4 weken moet wachten. Als alles goed gaat wordt dat 8 weken wachten op een reeds betaald accessoire. Zo wil ik ook wel zaken doen maar ik vrees dat dergelijke handelswijze niet door iedereen gesmaakt wordt. Door mij alleszins niet!

Neen

Lecroq

Uw ervaring

Snelle service. Gemakkelijke website. Levering zoals voorzien.

Mohamed Abdallah

Erg snelle levering en voor goede service die daar dient , als er iets was kreeg ik altijd een nuttig antwoord op mijn vraag alsnog bedankt daarvoor zonder jullie had ik mijn gaming PC nooit kunnen... Erg snelle levering en voor goede service die daar dient , als er iets was kreeg ik altijd een nuttig antwoord op mijn vraag alsnog bedankt daarvoor zonder jullie had ik mijn gaming PC nooit kunnen bouwen :))
En de prijs is ook minder dan de meeste winkels die je online ziet dus daarvoor ook een pluspunt omdat het een eerlijk bod was.
Ik heb nooit een probleempje gehad altijd positieve ervaringen gehad!

Echt een aanrader !

-Snelle Levering