René Vos

6 dagen gewacht op pakje terwijl er een paar data en leveringstijden werden aangegeven maar telkens tevergeefs gewacht
Een vriend van ons had het pakje voor ons besteld en betaald via zijn...
Een vriend van ons had het pakje voor ons besteld en betaald via zijn smartphone maar ons adres opgegeven,
daardoor zou die vertraging er gekomen zijn wat niet hoeft,misschien rekening mee houden in het vervolg?

neen

dental labo leyman bvba

Goede service,

Uw ervaring

zeer correct. zeer goed telefonisch contact; snelle service

kenny hoogstijns

Uw ervaring

Uitgebreid assortiment en goede klanten service

Brent

Vriendelijk onthaal en service tijdens het binnenkomen en afrekenen.

Uw ervaring

Onlangs bij Codima een ASUS PCE-AC56 Wireless AC1300 PCIe Adapter aangekocht. Na wat research was dit product het best qua prijs en kwaliteit.

BEnth

Heel correcte dienstverlening, flexibel en bovenal, heel behulpzaam.
Bij de top 3 van de Belgische computer & mod leveranciers.

Uw ervaring

Correcte opvolging van bestellingen, duidelijke communicatie van wat kan en wat niet,
bereidwilligheid om te helpen bij problemen, heel flexibel en prima leveringstermijnen.

Sam Moreel

Bestellen bij codima gaat meestal goed; echter kleine opmerking over de website: bestellingen blijven als "verwerken" staan, ondanks dat ze al klaar/afgehaald zijn. Hierdoor heb ik ook geen melding... Bestellen bij codima gaat meestal goed; echter kleine opmerking over de website: bestellingen blijven als "verwerken" staan, ondanks dat ze al klaar/afgehaald zijn. Hierdoor heb ik ook geen melding gekregen op het moment dat de bestelling klaar was om af te halen.

verkopers zijn altijd vriendelijk

Erik

Uitstekend

Uw ervaring

Goede prijs en snelle levering

Wendrickx

De bestelling en levering verliep heel vlot

Uw ervaring

Codima handelt snel en correct

Ctrlfix.be

Beste Computer winkel en service ooit! Ik ben al jaren klant en zal dat nog jaren zijn. Goeie prijzen en super service.

Uw ervaring

De garantie afhanfeling verloopt vlot en eerlijk!

Frederik Vercruyssen

Zeer goed.