hj metaalbewerking bv

Erg goed

erg snel

Aleksejs Matjusonoks

Uw ervaring

Хорошие цены, удобный способ оформления и покупки, быстрая отправка и доставка. Спасибо!

José Matos

Prima!

Uw ervaring

Het product was zoals verwacht en op tijd! Ik ben heel tevreden over Codima.be

Desindo bvba

Snelle levering.

Alles verliep zeer vlot.

conny

Heel erg tevreden.

Uw ervaring

Aanvankelijk getwijfeld omdat we nog nooit over deze shop gehoord hadden. Maar gezien de betere prijs, hebben we toch besteld. De levering verliep zeer snel en probleemloos. Bovendien was de aankoop... Aanvankelijk getwijfeld omdat we nog nooit over deze shop gehoord hadden. Maar gezien de betere prijs, hebben we toch besteld. De levering verliep zeer snel en probleemloos. Bovendien was de aankoop van het toestel goedkoper dan bij de andere online shops. De kwaliteit van het product voldoet helemaal aan onze wensen. Ik kan alleen maar positief zijn. Een aanrader!

Conny De Soete

Uiterst vlugge levering en onze bestelling voldoet helemaal aan wat we ervan verwachten. Een aanrader!
Ook de prijs van onze bestelling was goedkoper dan bij andere online shops.

Uw ervaring

de snelheid van de levering en de verhouding prijs-kwaliteit.

Thijs Van Hauwermeiren

Algemeen tevreden over service. Snelle levering van componenten. Goede, degelijke uitleg in de winkel. Info op website kon beter, met name dat de barebone PCs nog geen RAM geheugen meegeleverd hebben.

Uw ervaring

Snel en to-the-point. Wat ik verwacht van een computerwinkel.

Frank

Perfecte service en correcte prijzen

Alles perfect in orde

Marijke rooms

Super snelle levering. Steeds pico bello in orde!!!!! Aanrader om hier te bestellen!

Snelle juiste leveringen!

Wannes

Zeer goed service en zeer goede prijzen

Uw ervaring

Zeer snelle en correcte levering