Belle&Bounce

10 op 10

Uw ervaring

Super service en kennis, EEN adres om te onthouden CODIMA!!

Peter Janssens

Zeer tevreden en goede service

Abra

Top!

goed advies & vlotte levering

Grodent

Schitterend!

Uw ervaring

Bekwame personeel en uitgebreid keus.

Van de Steene Willy

Zeer goed

Uw ervaring

ja , zeer vlotte mogelijkheid om te bestellen , ik word verwittigd als mijn bestelling klaar is en zeer vlotte afhaling
niets dan lof voor codima

Jan De Ridder

Alles heel goed ! duidelijk informatie, vriendelijke medewerker.

Uw ervaring

ik kreeg een heel duidelijke uitleg. Aanrader !

apotheekteam zwijnaarde

Uw ervaring

lokaal extreem sterk aanspreekpunt dit in tegenstelling met " grotere " ketens ,
als er een probleem is, kan je terecht bij een bekwaam team, en de tijdspanne van aanpakken is correct!

Joren Desmidt

Fantastische winkel én webwinkel.

Uw ervaring

goede info, goede prijs, alles zoals beloofd

Marc

Prima bedrijf

Uw ervaring

Het bedrijf heeft snel en adequaat de bestelling naar mijn huis gestuurd. Ook de bestelprocedure verliep vlot. Het enige wat jammer was is dat de gebruikte transporteur (GLS) een steekje liet vallen... Het bedrijf heeft snel en adequaat de bestelling naar mijn huis gestuurd. Ook de bestelprocedure verliep vlot. Het enige wat jammer was is dat de gebruikte transporteur (GLS) een steekje liet vallen waardoor de monitor niet, zoals volgens de GLS planning, op vrijdag maar op maandag bezorgd werd. Dit gebeurde zonder enige afmelding op vrijdag, waardoor ik in het duister tastte wat er aan de hand was. Daardoor moest ik noodgedwongen twee dagen thuisblijven (GLS geeft ook geen indicatie van het tijdvak (binnen de bezorgdag) waarin zij het denken te bezorgen. Codima beloofde mij dit bedrijf te evalueren.

Geert Van de Voorde

Je krijgt steeds goede informatie en ze hebben een ruim aanbod zodat je steeds het toestel kan vinden dat je nodig hebt.

Uw ervaring

Perfecte levering zoals beloofd.