Wouter Vanden Berghe

Goede prijs. Uitstekende service (misschien zelfs op het randje vriendelijk om niet 'overvriendelijk' te worden (???))
Ze geven, zonder je er naar vraagt, alle interessante info mee: perfect...
Ze geven, zonder je er naar vraagt, alle interessante info mee: perfect gefilterd zodat het overbodige er uit is.

Uw ervaring

vlotte en efficiënte bediening met oog voor volledigheid

DeLuco BVBA

Perfect - zoals altijd!

-klantvriendelijkheid
-technische kennis

Assumed

Prima service, snelle levering, degelijk verpakt.

snelheid en verpakking

Eddy van der Weij

Zeer goede Service en verkoop

Uw ervaring

Hulpvaardig tot zoeken naar oplossingen herstellen

Xavier LANGEN

Zowel online als in de winkel is er weinig of niets negatiefs te zeggen over de firma Codima.
Dus voor mij een opsteker over de ganse lijn

Uw ervaring

Vriendelijk onthaal, vlotte afhandeling en goede service.

D Vidal

Fantastisch klantenservice!

Frans

Goede website en hoewel levering niet uit voorraad kon geschieden, goede informatie over te verwachten leverdatum.

Mariëlle

Codima verzendt snel, maar daarna, als je probeer contact te krijgen, wordt het een hopeloze zaak.
Zowel op email ontvang je een geautomatiseerd bericht, dat antwoord 1-2 werkdagen kan duren, en dit kan oplopen.
Na mijn eerste mail was aan mijn verzoek niet volledig voldaan, daarom een tweede mail gestuurd. Opnieuw dezelfde mail, terwijl het eigenlijk gebruikelijk is dat als je ticket eenmaal loopt, dit vlotter gaat en je niet weer achteraan moet sluiten.
Inmiddels zijn we een volle week verder na mijn laatste vraagstelling, en nog geen reactie gekregen. Mogelijk betaal je hier een paar euro minder, maar je mag dan dus echt maar hopen dat je nooit geen contact hoeft te leggen over je bestelling.

Edit : nadat ik deze review geplaatst had, ontving ik binnen 5 minuten 2 emails, en de aangepaste factuur via email. Ook werd ik geïnformeerd dat het BTW bedrag terug gestort zou worden en in 2 dagen op mijn rekening zou staan. Al met al is alles nu afgehandeld conform mijn verzoek, ik had alleen gewenst dat dit geen ruim 2 weken had hoeven te duren. Ook laat dit een gevoel achter alsof er pas gereageerd wordt als er een slechte review wordt geschreven. Dat vind ik erg jammer, want ik doe zoiets absoluut niet graag. Verpakking en verzending is overigens prima en vlot verlopen.

Nee

Jan

Too bad there is no english version of the site. Apart from that, all good.

Uw ervaring

Fast shipping, detailed invoice, professional communication, nice price.