H3nk

Mooie prijs voor een origineel produkt (Bitdefender 2yr, 10pcs), Snelle levering, goede communcatie over de levering.

Eskidoos

Ik ben goed geholpen

goed geholpen
vriendelijke staff

Naadloosdraadloos

Professioneel advies, klantgericht en ondersteuning op maat, zowel voor de thuisgebruiker als voor de gevorderde gebruiker.

Uw ervaring

Advies op maat van de klant en het geduld van de verkopers

Depre

Bij codima vindt je producten aan de beste prijzen die verzonden worden binnen een redelijke termijn

sterke prijzen

VM

De bestelling was snel en correct geleverd.

Uw ervaring

Duidelijke en overzichtelijke webshop, goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Jonas Wahlen

Beste,

Zoals steeds, bestelling dag op voorhand voor 16u00, dag erna reeds correct in de bus.

Een tevreden klant,

* reeds volgende dag levering

zwakke punten:

* voorlopig geen

Brian Bracke

Zeer goed. Bij Codima terechtgekomen na het lezen van positieve reviews op het internet. Uiteindelijk heeft zich dat ook vertaald in de realiteit. Goede persoonlijke service, uitstekende levering.... Zeer goed. Bij Codima terechtgekomen na het lezen van positieve reviews op het internet. Uiteindelijk heeft zich dat ook vertaald in de realiteit. Goede persoonlijke service, uitstekende levering. Kortom, zeker aan te raden!

Uw ervaring

Persoonlijk advies op basis van de wensen van de klant. Uitstekende levering, alsook prijs/kwaliteit.

Pieterjan Vanderoel

Makkelijke bestelling, snelle levering en goede afhandeling. Wifi punt was makkelijker in te stellen dan ik eerst dacht. Ik heb wel even mieten zoeken, omdat mijn computers met Linux werken en de... Makkelijke bestelling, snelle levering en goede afhandeling. Wifi punt was makkelijker in te stellen dan ik eerst dacht. Ik heb wel even mieten zoeken, omdat mijn computers met Linux werken en de installatie dvd werkt niet vua Linux.

Frans Demeestere

Zeer goed voor een correcte prijs

Snelle en betrouwbare levering

I.o.

Zeer betrouwbare partner met goede dienst na verkoop

Uw ervaring

ondanks een verkeerde levering (kan altijd gebeuren) een correcte en vriendelijke klantenondersteuning.