Gery Roels

Zeer goede service. Eerlijk prijs.

Uw ervaring

Het productgamma dat codima aanbied zijn producten die je kan kopen met een gerust hart. Ik heb dan ook al klant die meer dan 10 jaar bij codima koopt.

Computer Solutions

Vlotte website.
Alleen duurde de verwerking van bestelling tot uiteindelijke levering wel wat langer dan ik had verwacht.

Kracht en snelheid.
Ik heb alleen nog niet gevonden hoe ik een guest-login enkel toegang kan geven tot internet, zonder het lokale netwerk te kunnen zien.

Elio Bonheure

Op grond van mijn eerste aankoop vind ik dat dit bedrijf een zeer gemakkelijk en goed systeem heeft.

Uw ervaring

Ik kocht een MSI interceptor DS200 computermuis aan bij codima.be. Deze computermuis wordt niet meer gemaakt vandaag de dag dus het was zeer moeilijk er aan te geraken. Dit is dan ook het derde... Ik kocht een MSI interceptor DS200 computermuis aan bij codima.be. Deze computermuis wordt niet meer gemaakt vandaag de dag dus het was zeer moeilijk er aan te geraken. Dit is dan ook het derde bedrijf waar ik de muis probeerde te kopen. Ze waren in staat nog aan 2 exemplaren te geraken, waardoor ik dus mijn aankoop kon ontvangen. Ik moest 3 weken wachten maar het was het wachten waard voor zo'n zeldzaam stuk technologie! Leveringstijd was slechts 1 dag met gls.

Joery

Vriendelijk, goede helpdesk en reactie tijd.

Uw ervaring

Ontzettend vriendelijk personeel (Jens), mogelijkheid om een defect product te testen. Bij mij defect, bij jullie niet maar toch netjes het geld terug gekregen.

Van de Sompel Luc

Mooie winkel met correcte prijzen en vriendelijke bediening

Uw ervaring

Zelf een pc samen gesteld en deskundig advies gekregen om een paar aanpassingen te doen, zeker een plus punt

Nick

Alles naar wens verlopen zoals altijd!

Uw ervaring

Correct en vloot verloop!

Gertjan Coudyzer

Heel vlotte service, geen problemen mee gehad!

Makkelijke afhaling.

Jente Verlinden

Zeer goed, snelle verzending.

Snelle verzending, goede communicatie

Kenny

Heel goede service achteraf. Scherpe prijs, degelijk verpakte zending en heel vlugge levering.

Uw ervaring

Overzichtelijke website en aantrekkelijke prijs. In de chat directe hulp omtrent de levering.

Tijs

Mooi breed aanbod en correct geprijsd. Afhandeling van online shopping was niet goed, verzendingsopties blokkeren, afhandeling vor verzending duurde lang en eigenlijke verzending was o.a. verkeerd... Mooi breed aanbod en correct geprijsd. Afhandeling van online shopping was niet goed, verzendingsopties blokkeren, afhandeling vor verzending duurde lang en eigenlijke verzending was o.a. verkeerd geadresseerd naar gsm nummer waardoor nog vertraagd.

Uw ervaring

Afhandeling van online shopping was niet goed, verzendingsopties blokkeren, afhandeling vor verzending duurde lang en eigenlijke verzending was o.a. verkeerd geadresseerd naar gsm nummer waardoor... Afhandeling van online shopping was niet goed, verzendingsopties blokkeren, afhandeling vor verzending duurde lang en eigenlijke verzending was o.a. verkeerd geadresseerd naar gsm nummer waardoor nog vertraagd.