Johan B.

Degelijk bedrijf met kennis van zaken

Correct verloop

Kenji

Zeer correcte dienstverlening

Uw ervaring

Ik kocht een nieuw moederbord aan dat niet bleek te werken. Toen ik in de winkel langs ging met mijn computer bleek het nieuwe moederbord een BIOS update nodig te hebben om mijn processor te... Ik kocht een nieuw moederbord aan dat niet bleek te werken. Toen ik in de winkel langs ging met mijn computer bleek het nieuwe moederbord een BIOS update nodig te hebben om mijn processor te ondersteunen, iets wat de medewerkers bij Codima voor mij uitvoerden terwijl ik wachtte.

C. van Doremalen

Slecht

Uw ervaring

Een artikel besteld en betaald en er pas na ruim een week bij informeren achter komen dat het artikel helemaal niet leverbaar is. Zet er dan geen aktie bij.

Siendirk

Uitstekend!!

Uw ervaring

Prijs kwaliteit zeer goed en snelle levering

DVDK

Snelle service

Uw ervaring

Goede prijs, eenvoudig in gebruik

Maarten

Zeer goed.

Uw ervaring

Zeer snel en correct antwoorden op e-mails. Alleen inhoudelijk iets minder (niet alle vragen beantwoord).
Zeer snelle levering. Aangeschafte monitor een stuk goedkoper dan in Nederland. Betaling ging gewoon via de Nederlandse Ideal betaalwijze.

Karel D

Ben nieuwe klant. Even afwachten.

Word later geplaatst

Chris R

Laagste prijs, snelle verzending

Uw ervaring

lage prijs, goede communicatie, snelle verzending

Jette Krechting

Erg fijne website, goed te navigeren en snel geleverd

Uw ervaring

Goede mails met de informatie, zowel wanneer het verzonden is maar ook het track-and-trace

Rudi De Laat

Zeer tevreden over de snelle service

Uw ervaring

Makkelijk te bestellen en snelle levering