Yuri

Helemaal top. Alles was lekker snel binnen.

Uw ervaring

Ik kreeg geen mailtje van wanneer het binnen zou zijn, maar ik werd wel snel geholpen door de chat support.

Ludovic

Zeer gemakkelijk om te zoeken

Jurgen de petter

Goeie service, snel geleverd, goed ingepakt

Uw ervaring

Snelle levering, correcte stockage weergave

André

Aanrader

Scherpe prijs + snelle levering

Smesman Steven

Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest!!

Uw ervaring

De JUISTE kennis dat ze hebben van hun producten! En uitleg dat ze graag meedelen. De klantvriendelijkheid waarmee ze mij helpen.zie hierboven bij algemene oordeling, meer kan ik er niet over... De JUISTE kennis dat ze hebben van hun producten! En uitleg dat ze graag meedelen. De klantvriendelijkheid waarmee ze mij helpen.zie hierboven bij algemene oordeling, meer kan ik er niet over zeggen.Je vertel met minder woorden meer dan met 10 blz uitleg.

Wim Kelders

Om eerlijk te zijn kende ik Codima niet. Ik woon in Turnhout en de winkel is in Gent. Was op zoek naar een Sonos. Via een Google advertentie kwam ik bij Codima terecht. Wat me opviel was dat de... Om eerlijk te zijn kende ik Codima niet. Ik woon in Turnhout en de winkel is in Gent. Was op zoek naar een Sonos. Via een Google advertentie kwam ik bij Codima terecht. Wat me opviel was dat de Sonos Play1 op dat moment 30 euro goedkoper bij hen stond geprijsd dan bij grote ketens zoals Mediamarkt, Van Den Borre, Krefel,..

De verzendingskosten waren ook zeer laag.

Dus maar besteld en een werkdag later werd mijn Sonos perfect geleverd op een ander adres (mijn werk). Inpluggen en luisteren maar naar de muziek.

Dus snelle levering, scherpe prijs en stipte afhandeling. TOP. Ze staan ondertussen bij mijn favorieten.

Uw ervaring

Dat het product goedkoper was dan bij de concurrentie.
Snelle levering.

Eddy DC

Super vriendelijk onthaal en correct geholpen door de medewerker.

Roy Huybrecht

Zeer goed. Bijzonder snelle en behulpzame klantendienst. Correcte en handige informering over je bestelling. Betaalbare prijs.

Uw ervaring

Uitmuntende klantenservice. Verkopers kennen hun vak grondig, en geven aansluitend dan ook perfect advies.

Bruno Verhaeghe

Snelle, correcte service

Bergsma

Betrouwbaar

Uw ervaring

Prima afhandeling, internationale verzending in een week bezorgd.