Tuur Christiaens

Positief. Mooie prijs betaald voor een mooie case.

Uw ervaring

Overzichtelijke site, helpt goed als je keuzehulp nodig hebt.

John

Wat mij het meest verraste was dat er een heel erg optimistische bezorgdatum werd afgegeven. Goede en duidelijke website. De prijs is goed en het is duidelijk wat de bezorgkosten zijn.
Ik woon in Nederland en het verraste mij dat mijn bestelling de volgende dag (op een zaterdag) geleverd zou worden.
Op zaterdag om 10:13 uur kon ik mijn bestelling, bij het door mij opgegeven afhaalpunt, ophalen. Mijn zaterdag kon niet meer stuk.

Uw ervaring

Binnen 24 uur werd mijn bestelling in Nederland afgeleverd en het hele traject was via de website van de bezorgdienst goed te volgen. Er kwam zelfs een SMS-je dat mijn bestelling afgehaald kon worden.

Wouter van Schaik

Codima is voor mij de go-to computerspeciaalzaak. Al jaren ben ik een tevreden klant bij hen.

- Goede support
- Altijd vriendelijk
- Goede kennis van producten

Dirk Ghysels

Snelle en korrekte levering

snelle en korrekte levering

Matthieu Playe

Zeer vriendelijk en beantwoorden al uw vragen, een heel snelle service, verkopen producten die van kwalitiet zijn

Uw ervaring

Heel snelle service, in de ochtend had ik online mijn bestelling geplaats en 1 uur later toen de winkel open was, was mijn bestelling al klaar zodat ik deze mee kon nemen. Bij een probleem van een... Heel snelle service, in de ochtend had ik online mijn bestelling geplaats en 1 uur later toen de winkel open was, was mijn bestelling al klaar zodat ik deze mee kon nemen. Bij een probleem van een verkeerd besteld onderdeel heb ik zonder probleem een vervanging gekregen van het juiste product die dan uiteindelijk wel werkte, een simpele wissel ook al was de verpakking open gedaan, ik heb een zeer goeie ervaring met codima. Goeie kwaliteit, vriendelijk, snel

Claeys Els

Correcte service

Duidelijke website

van der Weij Eddy

Zeer goed

klant vriendelijk zeer goed

Rembert Moesick

Al meer dan een decenium ijn go-to hardware supplier!

Uw ervaring

De medewerkers hebben veel kennis ter zake, en ik heb ze nog nooit iets anders dan correcte, welbedoelde advies weten geven.

BVBA Thierry Troch

Vlotte bediening,website zeer gebruiksvriendelijk