peter goossens

niets bijzonders

Alain

Uitstekend

Uw ervaring

Snelle levering , veel producten voorradig

Oosdijk

Goede snelle levering vanuit Belgie naar Nederland. Product was goed verpakt en ook nog eens €100 goedkoper als in Nederland. Top!

Goedkoopste van allemaal

Veronique Claesen

Snelle service

Uw ervaring

Mijn product wat ik besteld had was uitgeput had dit niet gezien en ze hebben mij gewoon een hoger versie opgestuurd zonder meer kost.
Nu op mijn laptop werkte goed.
Maar op mijn...
Nu op mijn laptop werkte goed.
Maar op mijn dochtertje haar pc niet omdat het een zwaarder versie is en haar pc te licht is.
Dat was dan wel een min punt.

BVBA FOOD4SALE

Top service !!!

Uw ervaring

Gelukkig bestaan er nog firma's zoals CODIMA waar we steeds met al onze vragen terecht kunnen en waar er ook een super goede dienst na verkoop krijgen.

asbo

Zeer tevreden

prima service - uitstekende prijs/kwaliteit - voldoende stock

Sybran Snoeck

Codima heeft een sterk professionele uitstraling. Dat geld voor zowel de winkel, het personeel als de website.
De winkel heeft een relevant assortiment van harware en randapperatuur. Het...
De winkel heeft een relevant assortiment van harware en randapperatuur. Het personeel neemt de tijd om vragen te beantwoorden. De website is heel handig om zelf een PC samen te stellen. Het afhandelen van bestellingen gaat heel vlot.
De naverkoop diensten en het goed opvolgen van technische problemen hebben mijn vertrouwen in Codima gesterkt.

Wat eventueel beter zou kunnen: Een zithoekje in de winkel waar we na afspraak ingewikkelde bestellingen met het personeel hunnen bespreken zodat er nog wat meer tijd is om mijn wensen duidelijk te maken.

Uw ervaring

Ik vind Codima bijzonder loyaal naar hun klanten toe ( tot 3 maal toe vrijwel probleemloos inruilen van materiaal onder garantievoorwaarden ).

THIERRY ALTRUY

Ik vind dit echt een leuke firma om mee samen te werken. Zelfs wanneer producten niet in voorraad zijn worden ze binnen de kortste keren geleverd. En de levering op zich is ook OK: juiste... Ik vind dit echt een leuke firma om mee samen te werken. Zelfs wanneer producten niet in voorraad zijn worden ze binnen de kortste keren geleverd. En de levering op zich is ook OK: juiste producten....

Uw ervaring

Nu was het slechts levering van inkten. Maar bij de bestelling van de toestellen zelf kreeg ik veel hulp én goede raad waardoor ik zelfs een grote besparing op mijn budget kon doen.

Wim

Over het algemeen zeer tevreden.
1 klein punt dat beter kan: Er was 1 item in mijn bestelling dat niet voorradig was en waar op gewacht moest worden. Het was leuk geweest een mail te krijgen met die boodschap en de mededeling dat de bestelling voor de rest klaar ligt.