Sacrome

Eerlijke prijzen & levering binnen de Benelux. Top!

Uw ervaring

Ik had een korte vraag over de levering van het product & de betaling. Deze werd via de mail bijzonder snel beantwoord, binnen een paar minuten zelfs. Zo'n snelle reactie ben ik niet gewend, en... Ik had een korte vraag over de levering van het product & de betaling. Deze werd via de mail bijzonder snel beantwoord, binnen een paar minuten zelfs. Zo'n snelle reactie ben ik niet gewend, en wordt zeer gewaardeerd!

Elko

Prima! Levert zoals het hoort.

Voordelig, snel.

van der Weij Eddy

GOED

Goede technische support

David

Scherpe prijzen, super service, vriendelijke medewerkers

Grote kennis van zaken

Peter

Uitstekend! Ik kan deze winkel aan iedereen aanraden.

Uw ervaring

Levering binnen 24 uur. In mijn geval Bitdefender Total Security 2017. Zat netjes een briefje bij dat als de licentiesleutel niet werkte ik dan even een mail kon sturen naar hun. Zo gebeurd, zo... Levering binnen 24 uur. In mijn geval Bitdefender Total Security 2017. Zat netjes een briefje bij dat als de licentiesleutel niet werkte ik dan even een mail kon sturen naar hun. Zo gebeurd, zo gedaan en ook weer binnen een dag opgelost. Goede service, vriendelijk en nog belangrijker oplossingsgericht. En een goed product voor echt de laagste prijs die ik kon vinden.

Patje

Stipte afhandeling en levering. Scherpe prijzen.

Scherpe prijs tegenover concurrentie

Kim Van Melckebeke / Rekursief

Goed tot zeer goed

Efficiënt, ruim aanbod

Bernd

Aankoop ging geheel vlekkeloos, verzending en ontvangst van het product over de post idem dito. Een technisch mankement bij het installeren en dat werd snel en veilig verholpen door de... Aankoop ging geheel vlekkeloos, verzending en ontvangst van het product over de post idem dito. Een technisch mankement bij het installeren en dat werd snel en veilig verholpen door de klantenservice. Uitstekende ervaring met Codima! Voor herhaling vatbaar!

Uw ervaring

Snelle verzending/levering, zeer vriendelijke behulpzame helpdesk.

Josse Vanderstichele

Ik koop al mijn computergerelateerde zaken bij codima vanwege de customerservice. Ze zijn hulpvaardig en vriendelijk en hebben geduld met elk soort klant. Dus uitstekende service en uitstekende... Ik koop al mijn computergerelateerde zaken bij codima vanwege de customerservice. Ze zijn hulpvaardig en vriendelijk en hebben geduld met elk soort klant. Dus uitstekende service en uitstekende producten.

Uw ervaring

Ze zijn open en nemen hun tijd om de klant zijn vragen te beantwoorden. Ze zullen zonder verkoperspraatjes aanbevelen wat je nodig hebt, niet meer niet minder.

Mevr. Beerse

Zeer snelle levering van Codima!

Uw ervaring

Ik had een Sonos 1 bij u besteld. Dit is meteen in behandeling genomen en omdat ik uit Nederland kom, dacht ik dat het lang zou duren, maar met 2 dgn was het er al. Top! Ik ben erg blij met de... Ik had een Sonos 1 bij u besteld. Dit is meteen in behandeling genomen en omdat ik uit Nederland kom, dacht ik dat het lang zou duren, maar met 2 dgn was het er al. Top! Ik ben erg blij met de aankoop..