Timothy Demyttenaere

Goede service. Goede afhandeling. Gebrekkige communicatie omtrent orderopvolging.

Uw ervaring

Zeer kwaliteitsvolle montage en vriendelijk personeel.

Simon Cosaert

Zeer slecht
Ik heb de bestelling na 3 weken nog altijd niet ontvangen. Zelfs als ik die nu nog krijg is de wachttijd absurd.

Uw ervaring

Het ontbreken van communicatie met de klant
En het feit dat de bestelling nog niet eens is toegekomen.

Frederik Wieers

Vlotte service, snelle levering, altijd klantvriendelijk en steeds voldoende uitleg

jan v

Zeer goede en snelle service

Guy Van Hove

Naadloze service, snel en efficiënt.

Uw ervaring

Snelheid van verzending, mogelijkheid tot track & trace.

Koen poelvoorde

Alles vlot verlopen. Fantastisch: van kleine computerwinkel tot bekende webwinkel!

Vervoort Alex

Uw ervaring

Positief is de mail die ik heb ontvangen met de vraag hoe of waar het paaket moet afgeleverd worden indien afwezig.

Ferry

Uitstekend orderbedrijf die snel schakelt en levert.

Uw ervaring

Ik had een Sonos Play 5 wit besteld. Na een paar minuten kreeg ik meteen een duidelijke mail met de alternatieven. Uiteindelijk is het een zwarte geworden die met een paar dagen in NL was. Met name... Ik had een Sonos Play 5 wit besteld. Na een paar minuten kreeg ik meteen een duidelijke mail met de alternatieven. Uiteindelijk is het een zwarte geworden die met een paar dagen in NL was. Met name de communicatie over mail heb ik als erg prettig ervaren.

Prima service

Uw ervaring

Snelle service, netjes ingepakt, lijkt een betrouwbare leverancier voor de toekomst.

Geert Vanderbauwhede

Zeer goed

Uw ervaring

Al meermaals support nodig gehad na aankoop en dat verliep steeds vlot ! Tof !