Social Computers & Educatie

Makkelijke en overzichtelijke website.
Snelle afhandeling van de bestelling. Ook naar NL.

Snelle afhandeling
Zeer voordelige prijzen
BTW kan makkelijk worden verlegd.

Kelly Neybergh

Ik heb via chat mijn vraag gesteld aan een medewerker van Codima. Ik kreeg relatief snel antwoord. Behalve op mijn laatste vraag, daar heb ik nooit antwoord op gekregen en werd de chat gewoon... Ik heb via chat mijn vraag gesteld aan een medewerker van Codima. Ik kreeg relatief snel antwoord. Behalve op mijn laatste vraag, daar heb ik nooit antwoord op gekregen en werd de chat gewoon afgesloten.

Uw ervaring

Dat je vragen kan stellen via chat is positief, maar er moet op gelet worden dat alle vragen beantwoord worden.

Rob Mosterd

Zocht, vond en bestelde. Zo eenvoudig ging het en dat is wat je ook verwacht. Het product werd binnen de aangegeven tijd netjes thuis afgeleverd en doet wat hij moet doen. Mijn beoordeling: gewoon... Zocht, vond en bestelde. Zo eenvoudig ging het en dat is wat je ook verwacht. Het product werd binnen de aangegeven tijd netjes thuis afgeleverd en doet wat hij moet doen. Mijn beoordeling: gewoon goed

nee

GATE

Uw ervaring

vlotte bestelling via de e-shop

Dylan Volckaert

Heel goede service, ik heb enkele mails gestuurd met vragen en heb snel en vriendelijk antwoord gekregen!

Goede opvolging, goede klantenservice

Rob Ligtenberg

Mooie overzichtelijke side.

Uw ervaring

De sonos playbar was een mooie scherpe aanbieding en snel geleverd zelfs naar Nederland.

Kris Welvaert

Correcte en vlotte afhandeling!

Olivier

Gewoon goed, zoals het hoort!

Uw ervaring

Vlotte afhandeling en snelle levering.

Martijn

Vlotte levering van het bestelde product.

Sylvester

Goed.

Uw ervaring

Al mijn vragen werden beantwoord ik was zeer tevreden.