Dennis

In december een zilveren Julian tientje ring besteld. Nog even contact gehad met de verkoper omdat ik wat vragen had over de maat. Kreeg snel en duidelijk antwoord en heb ondertussen de ring... In december een zilveren Julian tientje ring besteld. Nog even contact gehad met de verkoper omdat ik wat vragen had over de maat. Kreeg snel en duidelijk antwoord en heb ondertussen de ring ontvangen en draag hem naar volle tevredenheid.

Nvt

Vandaag 17 november 2021 mijn ring ontvangen die ik heb laten maken van een Wilhelmina rijksdaalder 1930. Prachtig!! Coindudes fantastisch werk geleverd. Top! ?

Rutger

Ik kwam ze tegen bij de kunstmarkt in Duitsland, naar mijn ervaring zijn het super aardige, nette en nuchtere mensen die graag met je mee denken en kwaliteit producten verkopen! Zeker een aanrader

Herman

Namens mijn vrouw hartelijk bedankt! Ze had de munt van haar oma gekregen met haar geboortejaar en nu draagt ze hem als ring!

Peter

Goed bebrijf met goede service. Binnen 1 week van opsturen van munt, naar muntring thuis. Veertig jaar geleden van mn opa zilveren rijksdaalders gekregen. Lagen al die jaren in de kast zonder er wat... Goed bebrijf met goede service. Binnen 1 week van opsturen van munt, naar muntring thuis. Veertig jaar geleden van mn opa zilveren rijksdaalders gekregen. Lagen al die jaren in de kast zonder er wat mee te doen. Nu 2 mooie ringen van laten maken met mooie patina afwerking. Erg blij met het resultaat. Netjes verpakt opgestuurd, en mooi doosje er om heen. Aanrader

Pascal Fabrie

Deze mannen maken kei mooie ringen!!

Coindudes

Ben super blij met mijn muntring van 1940 super service en een mooi kado er bij gekregen echt een aanrader coindudes

Rooskens

Kerstkado voor mijn kinderen als riminder om nooit re vergeten waar je vanaf komt . Ze waren nog mooier dan ik dacht . En de muntjes die er als een geschenk bij geleverd werden zijn gelijk... Kerstkado voor mijn kinderen als riminder om nooit re vergeten waar je vanaf komt . Ze waren nog mooier dan ik dacht . En de muntjes die er als een geschenk bij geleverd werden zijn gelijk doorgegeven aan mijn kleinkinderen . Allemaal erfstukjes die doorgegeven gaan worden . Mijn hart was verwarmd in deze zware tijd dank jullie wel??

Ron de Dreu

Fantastische ring van een Rijksdaalder Wilhelmina 1943. Mooi gemaakt en afgewerkt. Daarnaast prachtig verpakt. Een echte aanrader! Daarom ook 5 sterren.

Kevin

Mooier dan verwacht, vriendelijk aan de telefoon