Carolien

Supermooie ring, heel erg bedankt! Snelle levering en mooi verpakt. Hij was voor mijn echtgenoot, maar ik werd zo enthousiast dat ik gelijk na levering een ring voor mijzelf besteld heb.

Lennart

Mooie, kwalitatief goede producten! Geleverd met zeer fijne service.
Mooie, kwalitatief goede producten! Geleverd met zeer fijne service.
Ring bleek, door mijn eigen inschatting, helaas net iets te krap te zijn. Dit kon de eerstvolgende werkdag netjes worden bijgesteld op locatie.

Marianne uit Veenendaal

Heren, bedankt voor de geweldige ring. Hij is mooier dan verwacht.
Erg blij mee.

Koos

Hele mooie ring gemaakt van mijn eigen rijksdaalder.Ik kreeg er zelfs nog een mooie hanger bij.Mooi verpakt kado.Heel blij mee.Dank Jeremy en Rene.

Lukas Wolf

Harstikke leuke muntringen

Luc & Rob

Voor zowel mijn zoon als mijzelf bij deze vakbroeders met passie voor hun beroep ringen laten maken. Een origineel prachtproduct van een mooi stel gasten !

Arjan

Ring van Wilhelmina Rijksdaalder. Supermooi. Bleek iets te groot. Dit werd binnen korte tijd verholpen. Ik ben er erg blij mee. Super service en zeer klantvriendelijk.

Jaap Smit

Mooie ring van Morgandollar. Super klantvriendelijk.

jeroen stegeman

Prachtige ring gemaakt van een zwitserse franc.Helemaal top en dus erg blij mee.

Bert uit Dalfsen

Leuk contact met de DUDES en super mooie ring ontvangen