Ronald

Prachtige ringen besteld, zeer uniek en de levering ging ook erg vlot

Mariska

Van een zilveren gulden van haar overleden oma een hele mooie ring voor mijn dochters 18de verjaardag laten maken. Natuurlijk op het laatste moment achter dit mooie concept gekomen maar wat een... Van een zilveren gulden van haar overleden oma een hele mooie ring voor mijn dochters 18de verjaardag laten maken. Natuurlijk op het laatste moment achter dit mooie concept gekomen maar wat een service nog voor haar verjaardag de ring opgestuurd gekregen in een geweldig originele verpakking! Een hele dikke pluim voor jullie en ik heb nog 2 andere dochters die nog 18 moeten worden dus....tot de volgende keer

André Grob

Ik heb 2 zeer bijzondere ringen van Coindudes . De ene ring is gemaakt van een zilveren rijksdaalder een stoere ringvinger ring. het jaartal van de rijksdaalder is mijn geboortejaar daarom bijzonder... Ik heb 2 zeer bijzondere ringen van Coindudes . De ene ring is gemaakt van een zilveren rijksdaalder een stoere ringvinger ring. het jaartal van de rijksdaalder is mijn geboortejaar daarom bijzonder en mooi. De andere ring is gemaakt van een zilveren munt jaartal 1867 een zilveren frank ten tijde van Napoleon. Deze heeft ook een speciale betekenis voor mij omdat mijn over over etc grootvader heeft gevochten tegen Napoleon in de slag bij Waterloo. Ik vind het bijzonder mooi dat een ring hierdoor een extra dimensie krijgt en dat kan voor iedereen iets anders beteken.. Thx Coindudes
André Grob

Geweldig concept, erg mooie ringen.

Winny Ruiter

Twee zeer vriendelijke vakbekwame heren hebben voor mij een prachtige zilveren ring van een Wilhelmina munt gemaakt.
Soms wordt ik er een beetje emotioneel van,
Mischien hebben mijn...
Soms wordt ik er een beetje emotioneel van,
Mischien hebben mijn overleden ouders hier mee betaald.

Charlie

Ik ben ontzettend blij met mijn Wilhelmina Coindudes ring. Veel detail en draagt heerlijk. Soms doe ik hem ook aan een ketting.

Richard

Tijdens de kunstmarkt in Hengelo heb ik kennis gemaakt met de Coindudes, kunstenaars die van oude munten prachtige ringen maken. Ik heb er ter plekke een gekocht en ben er onwijs blij mee. Een... Tijdens de kunstmarkt in Hengelo heb ik kennis gemaakt met de Coindudes, kunstenaars die van oude munten prachtige ringen maken. Ik heb er ter plekke een gekocht en ben er onwijs blij mee. Een unieke, mooie, handgemaakte ring, die zie je niet veel!

Femke

Geweldige ringen, écht handwerk voor een mooie prijs en mooi verpakt.