Thijs Driessen

Evaluatie

Mijn ervaring met Cooler Media was prettig. Cooler Media is een bedrijf dat de juiste mix van creativiteit, professionaliteit en snelheid bij elkaar brengt en niet vergeet naar de klant te... Mijn ervaring met Cooler Media was prettig. Cooler Media is een bedrijf dat de juiste mix van creativiteit, professionaliteit en snelheid bij elkaar brengt en niet vergeet naar de klant te luisteren. Ik zou dit bedrijf dan ook zeker aanraden om mee samen te werken.

CurTec

Ervaringen Cooler Media

Duidelijk. Komt afspraken goed na. Doorvertaling van briefing naar productie sluit goed aan bij gewenste uitstraling ondanks beperkte huisstijl elementen.

Sam’s Kledingactie voor Mensen in Nood

Betrokken en bevlogen

De samenwerking met Cooler media verliep soepel en direct. Sven had heel snel door wat wij wilden en heeft dat uitstekend uitgevoerd.

R. Cooler

CoolerMedia samenwerking

CoolerMedia samenwerking

Trender

Perfecte samenwerking

Goede animaties voor een zeer nette prijs

Verzekeruzelf.nl

Dat goed ook zo leuk kan zijn!

Conceptueel en creatief sterk en doen wat ze beloven

Marlies Berben / Verzekeruzelf.nl

Uitstekende kwaliteit, snel geproduceerd!

Mijn ervaring met Cooler Media is zeer prettig; de video’s worden in hoge kwaliteit geproduceerd en Sven denkt altijd goed mee.

Martijn de Smit

Ontspannen samenwerking

Bij dit soort opdrachten is overleg en contact heel belangrijk, want het pakt altijd anders uit dan gepland. Dat ging heel soepel, ik had ook een vast aanspreekpunt.

O. Buck

Fijne samenwerking met Cooler Media

Cooler Media is een fantastisch mediabedrijf die z’n klanten zowel op commercieel- als creatief gebied goed voorlicht en begeleid. Ze zijn klantgericht en komen met goede ideeën en voorstellen.

M. de Meester

Master animaties

Cooler Media heeft een aantal prachtige uitleg animaties voor ons gemaakt. I.c.m. met hun zeer kundige YouTube video-marketing boeken we goede resultaten.