Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Heel tevreden! Al vind ik wel dat er soms veel verwacht wordt van die kleintjes.

Lieve begeleidsters die de kinderen aanpakken wanneer nodig en vooral heel erg gezellig met de kinderen weten om te gaan!

De Grabbelton straalt voor ons een geweldige huiselijke sfeer uit waarin onze kinderen zich erg prettig voelen! Ze voelen zich welkom en thuis bij alle lieve begeleidsters!

Een goede en prettige BSO. Super vrolijk en enthousiaste begeleiders.Een nadeel is dat het nu aaneengesloten zit met de speelplaats van basisschool ''t Klokhuis waardoor met buiten spelen... Een goede en prettige BSO. Super vrolijk en enthousiaste begeleiders.Een nadeel is dat het nu aaneengesloten zit met de speelplaats van basisschool ''t Klokhuis waardoor met buiten spelen andere niet BSO kinderen dus ook gebruik maken van deze plaats, te weinig controle.

Gemoedelijk, enthousiast, sfeervol.

Wij zijn erg tevreden over de Grabbelton. De leidsters zijn heel lief en zorgzaam voor de kinderen, streng wanneer nodig. Er is een goede communicatie tussen hen en de ouders.

Het is een prettige opvang met goede begeleiders die kundig zijn in hun doen en laten.

Mijn ervaring met kinderopvang de Grabbelton is elke keer weer positief. Mijn zoontje heeft koemelkallergie en hier gaan ze zo voorzichtig mee om. Als ze twijfelen over een product koppelen ze het... Mijn ervaring met kinderopvang de Grabbelton is elke keer weer positief. Mijn zoontje heeft koemelkallergie en hier gaan ze zo voorzichtig mee om. Als ze twijfelen over een product koppelen ze het eerst terug met mij of mijn man voor ze het aan 'm geven. Hij is nu bijna 1 jaar en gaat al 8 maanden met veel plezier, 2 dagen in de week. Het contact is altijd goed, er zijn korte lijntjes, een goede overdracht aan het einde van de dag en de leidsters hebben passie voor hun werk.

Super vrindelijke atmosphere. Mijn kind gaar daar met veel plezier naartoe. Alles goed geregeld. Nooit problemmen gehad.