Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Prima. Onze zoon heeft het naar zijn zin. Vindt alle juffen lief. En is altijd erg enthousiast.

De opvang is hartstikke leuk voor mijn kinderen, ik merk aan de terugkoppeling van hun dagen daar en de bijbehorende up's en downs dat ze zich gedragen zoals ze dat thuis doen, en dat is voor... De opvang is hartstikke leuk voor mijn kinderen, ik merk aan de terugkoppeling van hun dagen daar en de bijbehorende up's en downs dat ze zich gedragen zoals ze dat thuis doen, en dat is voor mij een goed gevoel! Ze voelen zich duidelijk thuis en zijn zichzelf!

Op de dagopvang voelt onze zoon zich goed thuis ondanks dat afscheid nemen ooit moeilijk voor hem is. Hierdoor hebben ook wij als ouders een vertrouwd en fijn gevoel bij het achterlaten van onze... Op de dagopvang voelt onze zoon zich goed thuis ondanks dat afscheid nemen ooit moeilijk voor hem is. Hierdoor hebben ook wij als ouders een vertrouwd en fijn gevoel bij het achterlaten van onze kleine man. De lijntjes zijn kort en het contact met de medewerkers is altijd prettig, zowel serieus als dit nodig is als luchtig wanneer dit toelaat, wij zijn wij tevreden!

Fijne opvang met lieve medewerkers die veel aandacht schenken aan de kinderen maar ook de ouders. De medewerkers denken met je mee en zijn continue bezig om de opvang te verbeteren. Daarnaast is het... Fijne opvang met lieve medewerkers die veel aandacht schenken aan de kinderen maar ook de ouders. De medewerkers denken met je mee en zijn continue bezig om de opvang te verbeteren. Daarnaast is het ook leuk dat er voor speciale gelegenheden zoals verjaardagen, moeder- vaderdag etc. leuke dingen samen met de kinderen wordt geknutseld.

Goede opvang, locatie met veel mogelijkheden en fijne medewerkers.

Erg tevreden over de Grabbelton. Medewerkers zijn kundig en professioneel.

We zijn nog niet begonnen bij de hazelaar pas op 30-.09.2019

Goede opvang waarbij naast het lekker spelen ook (creatieve) activiteiten geboden worden. Medewerkers zijn begaan met de kinderen.

Fijne, plezierige en betrokken opvang.