Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Wij zijn zeer tevreden over de Grabbelton, onze zoon is dol op de pedagogische medewerkers, er heerst een huiselijke en gezellige sfeer en wij ervaren een professionele organisatie.

Onze ervaring is positief. Onze dochter gaat met veel plezier naar de BSO.

Professionele organisatie.

Kinderen gaan er graag naar toe. Fijne, vaste leidsters op de groepen, die de kinderen goed kennen. Veilige, fijne speelomgeving. Helaas laat de flexibiliteit soms te wensen over.

Warm, vriendelijk en professioneel. Erg blij dat wij voor de Grabbelton gekozen hebben. Onze dochter gaat hier vanaf de eerste dag altijd met veel plezier heen.

Onze ervaring is erg positief. De leiding kent onze kinderen en speelt op individuele behoeftes in. Ook is betrokkenheid naar ouders duidelijk merkbaar.

Wij zijn erg blij met de geweldige locatie. We hebben tot nu toe allemaal fantastische leidsters gehad die ons het gevoel geven heel blij te zijn om de kinderen te zien. We hebben een warm gevoel... Wij zijn erg blij met de geweldige locatie. We hebben tot nu toe allemaal fantastische leidsters gehad die ons het gevoel geven heel blij te zijn om de kinderen te zien. We hebben een warm gevoel bij halen en brengen.
Daarnaast zijn we erg tevreden over de moeite die jullie willen doen voor ons. Zoals t meenemen van de fiets in de bus en het communiceren bij ruilingen.

Tevrden, een goede, betrouwbare organisatie, waar kinderen zich buiten schooltijd kunnen ontwikkelen en op een fijne manier opgevangen worden.

Onze ervaring is positief. Onze dochter is altijd fijn aan het spelen als we haar ophalen. Er is altijd mogelijkheid om te horen of te vragen hoe de middag verlopen is.